ماجرای اختلال در کارگزاری بانک سامان چه بود؟

ماجرای اختلال در کارگزاری بانک سامان چه بود؟

روز یکشنبه مشتریان کارگزاری بانک سامان پیامکی دریافت کردند که خبر از اختلال در دسترسی به سامانه‌های آنلاین می‌داد. ظاهرا علت این مشکل، مسيله‌ای از سوی شرکت ارايه‌دهنده دامنه به این کارگزاری بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، صبح امروز مشتریان کارگزاری بانک سامان پیامک عجیبی دریافت کردند که حاکی از ایجاد اختلال در سامانه‌های آنلاین بود.

واحد معاملات برخط کارگزاری بانک سامان در پیامکی اعلام کرده بود که شرکت ارايه‌دهنده دامنه کشور با مشکلات زیرساخت(DNS) مواجه شده و به همین دلیل بسیاری از سامانه‌های آنلاین را از دسترس خارج کرده است.

براساس اظهارات کارشناسان کارگزاری بانک سامان این مشکل به روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته بازمی‌گردد و به گفته آن‌ها مسيله حادی هم نبوده! تنها مشکل ورود به سامانه وجود داشته که علت هم شرکت ارايه دهنده اینترنت به برخی کارگزاری‌ها بوده است. در نهایت هم مشکل بررسی شده و در عرض چند ساعت حل شده است.

بنابراین ظاهرا فعلا اختلال رفع شده و مشتریان امکان استفاده از سامانه‌های آنلاین را دارند با این حال تجارت‌نیوز در حال بررسی مشکل شرکت ارايه دهنده دامنه مربوطه است و اطلاعات تکمیلی را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

مطالعه بیشتر: اولین سیگنال مثبت ريیسی به بورس / بانک مرکزی در اختیار بورس!

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد