توضیحات مجلس درباره تخقیق و تفحص از بورس

توضیحات مجلس درباره تخقیق و تفحص از بورس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره اقدامات مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره اقدامات مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس پرداخت.

علیرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره برنامه‌های مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت بورس به مجلس ارايه داد و بعد از قرايت این گزارش، تحقیق و تفحص از بورس استارت زده شد و در مجلس به تصویب رسید.

مرحبا در ادامه با بیان اینکه در گزارش کمیسیون اقتصادی قید شد که تخلفات عجیب و غریبی در بورس رخ داده است خاطر نشان کرد: با این رخدادهای در بورس برخورد خواهیم کرد. کارهای مقدماتی تحقیق و تفحص از بورس در حال انجام است و به زودی شروع به کار خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس به بعد نظارتی که بر گردنش است عمل خواهد کرد توضیح داد: کار تحقیق و تفحص شروع شده، ولی با توجه به پنهان کاری‌هایی که قبلا در بورس صورت گرفته و توجه به این نکته که کسی که در حال انجام تخلف است به فکر پوشاندن آن هم هست، قطعا به نتیجه رسیدن این تحقیق و تفحص‌ها زمان بر نیز هست.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه توضیح داد: کشف واقعیت و حقیقت کار سختی است، زیرا نباید آبروی کسی به ناحق برده نشود و مسیر را اشتباه نرویم و علاوه بر این تحقیقات نباید از مسیر خود خارج شود. با این وجود تحقیق و تفحص‌های مقداری زمان بر است.  

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد