قیمت گوشی موبایل امروز 23 آبان / تاریخ عرضه ردمی نوت 11T 5G

قیمت گوشی موبایل امروز 23 آبان / تاریخ عرضه ردمی نوت 11T 5G

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز یکشنبه 23 آبان 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

مشخصات و تاریخ معرفی گوشی ردمی نوت 11T 5G افشا شد

ردمی خودش را برای معرفی گوشی هوشمند جدیدی به نام ردمی نوت 11T 5G آماده می‌کند که گزارشی تازه، مشخصات آن را فاش کرده. علاوه بر این، ظاهرا باید منتظر رونمایی از آن در تاریخ 9 آذر (30 نوامبر) در کشور هند بود.

وب‌سایت «91Mobiles» در گزارشی مشخصات این گوشی هوشمند را منتشر کرده. طبق این گزارش، گوشی ردمی نوت 11T 5G به تراشه دیمنسیتی 810 شرکت مدیاتک، نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز و همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی مجهز می‌شود.

این دستگاه احتمالا با سیستم عامل پیش فرض اندروید 11 از راه می‌رسد و همچنین در نسخه‌های مجهز به 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

در بخش دوربین احتمال استفاده از دو سنسور روی پنل پشتی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. ظاهرا ردمی برای این محصولش دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی درنظر می‌گیرد. در نهایت باید منتظر عرضه آن در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی بود، با این حال اطلاعی از قیمت و همچنین تاریخ عرضه‌اش به بازار وجود ندارد.

ردمی نوت 11T 5G به عنوان جایگزین ردمی نوت 10T 5G از راه می‌رسد که ژويیه امسال به عنوان نسخه‌ای از پوکو M3 پرو 5G وارد بازار هند شد. حالا با توجه به مشخصات افشا شده، به نظر می‌رسد گوشی جدید ردمی همان پوکو M4 پرو 5G با برندی متفاوت است. پوکو چند روز پیش از این گوشی هوشمند رونمایی کرد که همان ردمی نوت 11 برای بازار چین است.

مطالعه بیشتر: برنامه دولت برای حل مشکل اینترنت / سرعت اینترنت بهتر می‌شود؟

 

قیمت موبایل امروز یکشنبه 23 آبان

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد