لیستی از مناطق ارزان قیمت اهواز در بازار مسکن

لیستی از مناطق ارزان قیمت اهواز در بازار مسکن

بر اساس اطلاعات به دست آمده لیستی از متوسط قیمت مسکن در برخی از محلات اهواز به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار لیستی از قیمت خرید و اجاره آپارتمان در اهواز به دست آمده است.

لیستی از متوسط قیمت اجاره در مسکن

بنا بر اطلاعات موجود در جدول‌های زیر، کوی مهدیس و پردیس (در محدوده‌ی جنوب غربی شهر اهواز) با متوسط اجاره ماهانه 1٫8 میلیون تومان از متاطق ارزان‌تر اهواز برای اجاره خانه هستند.

همچنین محله باهنر با متوسط اجاره 3٫6 میلیون تومان از دیگر مناطق ارزان اهواز برای اجاره است.

متوسط اجاره مسکن در محله گلستان (در محدوده‌ی جنوبی شهر اهواز) 3٫9 میلیون تومان ثبت شده است.

در بین محلات موجود در جدول زیر، زیتون کارمندی با متوسط اجاره 4٫7 میلیون تومان برای یک آپارتمان 80 متری، اجاره ماهانه گران‌تری را دارد.

در جدول زیر متوسط قیمت اجاره در برخی از مناطق اهواز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر اهواز و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

نرخ فروش مسکن در اهواز چقدر است؟

بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، خانه در محله کوی مهدیس (در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر اهواز) با متوسط قیمت 6٫2 میلیون تومان معامله می‌شود.

متوسط قیمت فروش مسکن در کیانشهر 7٫8 میلیون تومان و در محله باهنر (در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر اهواز) 9٫8 میلیون تومان ثبت شده است.

گلستان با متوسط قیمت خرید خانه 11٫3 میلیون تومان و کوروش (کوی ملت) با متوسط قیمت 12٫8 میلیون تومان ثبت شده‌اند.

قیمت خرید خانه در منطقه کیان آباد (در محدوده‌ی مرکزی شهر اهواز) 18 میلیون تومان اعلام شده است.

زیتون کارمندی با قیمت 15٫3 میلیون تومان برای یک متر مربع خانه ثبت شده است. همچنین کیانپارس (در محدوده‌ی مرکزی شهر اهواز) 20٫4 میلیون تومان ثبت شده که از محلات گران اهواز برای خرید خانه است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید خانه در برخی از محلات اهواز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر اهواز و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد