تحقق وعده مالیاتی وزیر اقتصاد یک روز پس از سفر به سیستان و بلوچستان

تحقق وعده مالیاتی وزیر اقتصاد یک روز پس از سفر به سیستان و بلوچستان

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در حکمی اجرای ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم را تا سقف 100 درصد تا پایان سال جاری...

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، در راستای سفر، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد به استان سیستان وبلوچستان، داود منظور، رییس کل سازمان امور مالیاتی کل کشور در نامه‌ای به سید حامد حیدری، مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سیستان و بلوچستان و در جهت تکریم و حمایت از مودیان اشخاص حقیقی آن استان، بدین وسیله بخشودگی جرايم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های غیر مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده را با رعایت مقررات ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم تا سقف 100 درصد تا پایان سال 1401 به اداره کل مالیات استان سیستان و بلوچستان تفویض کرد.

در این نامه تاکید شده است که گزارش میزان، بخشودگی جرايم در اجرای این تفویض اختیار را به تفکیک هر یک از شهرستان‌ها و در پایان هر ماه به دفتر حسابداری، وصول و استرداد مالیاتی گزارش کنند.
گفتنی است، وزیر اقتصاد در سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: وزارت اقتصاد درباره جرایم، دیرکرد‌ها و ... اختیار دارد و از این اختیار استفاده می‌کنیم و تمام جرایم و دیرکرد‌های مالیاتی استان سیستان و بلوچستان را بخشوده اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد