پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 6 مرداد | کانال 1.3 میلیون واحدی از دست خواهد رفت؟

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 6 مرداد | کانال 1.3 میلیون واحدی از دست خواهد رفت؟

هر چند که امروز بورس و شاخص ها شروع خوبی داشتند و رشد کردند اما با گذر زمان و بازگشایی غول های بورسی فشار فروش بیشتر شد و در نهایت شاخص ها با افت ارتفاع مواجه شدند. فردا شاخص کل کانال 1.3 میلیون واحدی را از دست خواهد داد؟

به گزارش نبض بورس، امروز سه شنبه 5 مرداد 1400 شاخص‌ها در ابتدا توانستند ارتفاع خود را افزایش دهند، اما با گذشت زمان از ارتفاع کاستند و در نهایت با بازگشایی غول‌های پالایشی و بانکی و بازگشت آن‌ها به تابلو بورس شاخص‌ها دسته جمعی سقوط کردند.  

شاخص کل بورس امروز در نهایت با کاهش 8401 واحد معادل منفی 0.63 درصد به سطح یک میلیون و 314 هزار و 953 واحد بازگشت و شاخص کل هموزن نیز با کاهش 6142 کانال 400 هزار واحد را از دست داد و به 397 هزار و 910 واحد سقوط کرد.  

ارزش معاملات در روز جاری در بالای 5 هزار میلیارد تومان باقی ماند و عدد 55 هزار و 411 میلیارد ریال را به ثبت رساند.  

همچنین در روز جاری شاهد خروج پول حقیقی از بازار به میزان 158 میلیارد تومان بودیم.  

 
 
شاخص کل کانال 1.3 میلیون واحدی را از دست خواهد داد؟

با افت شاخص کل در روز جاری و از دست رفتن کانال 400 هزار واحدی در شاخص کل هموزن حالا این نگرانی در دل سهامداران ایجاد شده است که فردا شاخص کل کانال 1.3 میلیون واحدی را از دست دهد.  

تاکنون چند بار شاخص کل به سطح یک میلیون و 300 هزار واحد نزدیک شده است، اما هرگز این کانال را از دست نداده است. فردا نیز تحت شرایط پایانی روز جاری، بازار ابتدا با افت شاخص‌ها احتمالا کار خود را آغاز خواهد کرد و کمی بعید به نظر می‌رسد که کانال 1.3 میلیون واحدی از دست برود.  

نکته‌ای که این روز‌ها بیشتر سهامداران را دست به عصاتر کرده است، جابجایی دولت‌ها است. این هفته، هفته پایانی دولت تدبیر و امید است و هفته آینده قوه مجریه با سکاندار جدید کار خود را آغاز خواهد کرد. از این رو سهامداران و خریداران منتظر خواهند ماند تا دولت بعدی با دیدگاه جدید خود به بورس بر سر کار آید بعد تصمیم به خرید یا عدم خرید بگیرند.  

بیشتر بخوانید:
  • عملکرد خیره کننده یک نماد عرضه اولیه شده
  • دلیل افت ارزش بیت کوین چیست؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه 5 مرداد 1400
  • کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه می‌دهند؟
  • بازگشت غول های پالایشی به تابلوی بورس | شبندر کی بازگشایی می شود؟
  • عبدالناصر همتی بالاخره افشاگری کرد

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد