توزیع قیر رایگان در سال‌های آینده هم عملیاتی می‌شود؟

توزیع قیر رایگان در سال‌های آینده هم عملیاتی می‌شود؟

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می‌شود برای سال آینده مخالفان طرح رایگان قیر بیشتر شود و شاید این طرح برای سال‌های بعد تصویب نشود.

غلامحسین رضوانی، نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران در مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قانون توزیع قیر رایگان و نگرانی‌های موجود در این زمینه،گفت: در مسیر اجرای طرحی که در مجلس به تصویب می‌رسد باید بر آن نظارت صحیحی صورت گیرد. نباید در خصوص بودجه پیش داوری کرد.

او گفت: در رابطه با قیر رایگان، این طرح طرفداران و مخالفان خود را دارد در مجموع مجلس این موضوع را تصویب کرده است. پیش بینی می‌شود برای سال آینده مخالفان این طرح بیشتر و شاید این طرح برای سال آینده تصویب نشود، اما از سوی بسیاری از نمایندگان شهرستان‌ها به دلیل آنکه این طرح را موجب کمک برای عمران و توسعه روستایی و شهری می‌دانند، همچنان طرفدار این طرح هستند. 

رضوانی گفت:در موضوع قیر رایگان باید نظارت صحیح صورت گیرد و اگر هم مواردی هست که در آن تخلفی روی داده باید گزارش شود و کمیسیون اصل نود و سایر کمیسیون‌های مرتبط  موظف هستند این موضوع را دنبال کنند تا از تخلف جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید

  • قیر رایگان به بودجه 1401 هم راه پیدا کرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به روندی که بودجه در سالیان گذشته داشته است شاکله آن معمولا تغییر اساسی نمی‌کند بنابراین نگرانی از بابت تغییرات در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد