ماینرها دردسر ساز شد/گودرزی سرپرست شرکت بورس اوراق بهادار تهران شد

ماینرها دردسر ساز شد/گودرزی سرپرست شرکت بورس اوراق بهادار تهران شد

بورستهران - ایرنا - به دنبال استعفای مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، محمود گودرزی به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از صدای بورس، به دنبال انتشار خبری مبنی بر کشف تعدادی ماینر در زیرزمین شرکت بورس اوراق بهادار و به دنبال حواشی ایجاد شده، علی صحرایی از سمت مدیرعامل شرکت بورس استعفا و محمود گودرزی به عنوان سرپرست این شرکت انتخاب شد.

روزهای گذشته خبر کشف تعدادی ماینر در زیرزمین شرکت بورس رسانه ای شد. هرچند به دنبال انتشار آن علی صحرایی به سرعت این خبر را تکذیب، در مقابل اما بهشتی‌سرشت معاون اجرایی سازمان بورس بر لزوم پاسخگویی شرکت بورس در این زمینه تاکید کرد.

گفته می‌شود ماینرها در بازرسی ناگهانی از زیرزمین شرکت بورس کشف شده است. روابط عمومی این شرکت در ابتدا اساس خبر را رد کرد و در بیانیه ای رسمی این ماجرا را کذب خواند و آن را طرحی تحقیقاتی برای سال 99 عنوان کرد.

سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد ناظر بازار اما در اطلاعیه ای بر بررسی و تحقیق تا حصول نتیجه نهایی تاکید کرد و از ارسال موضوع به معاونت حقوقی سازمان و رسیدگی به این موضوع به طور فوق‌العاده در دستور کار کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان خبر داد.

در کمتر از 24 ساعت از انتشار این خبر، علی صحرایی از سمت مدیرعاملی استعفا و در ادامه هیات مدیره، معاون عملیات بازار شرکت بورس تهران را به عنوان سرپرست تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید معرفی کردند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد