مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه اندازی شد

مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه اندازی شد

مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از روابط عمومی سمات، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مراسم رونمایی از مرکز پاسخگویی تخصصی «سمات» با بیان این که خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی این شرکت در 2 سطح به سهامداران ارايه می شود، اظهار داشت: در سطح اول نهادهای مالی، ناشران، ارکان بازار سرمایه، کارگزاری ها، حقوقی‌ها و ... قرار دارند که با توجه به این که شناخت حرفه‌ای از بازار سرمایه دارند طبیعتا خواسته و نیازهای آنان از این مرکز متفاوت‌تر از سایر افراد خواهد بود که ما با تلاش کارشناسان آگاه و کاردان در این مرکز سعی داریم تا بهترین خدمات را به این دسته از درخواست کنندگان ارايه دهیم.

هدف ویژه سامانه پاسخگویی

حسین فهیمی افزود: ارايه خدمات به جامعه چند میلیونی سهامداران در کشور از سوی این مرکز پاسخگویی تخصصی سطح بعدی و هدف ویژه این سامانه را در بر می‌گیرد که می‌بایست به نیازهای متنوع و گسترده سهامداران با پاسخگویی دقیق، شفاف و همیشگی بپردازد.

ارايه بالاترین سطح خدمات

مدیرعامل سمات در ادامه گفت: با پاسخگویی به نیازهای جامعه میلیونی سهامداران قصد داریم تا بهترین و بالاترین کیفیت پاسخگویی را در بازار سرمایه شکل دهیم تا با ارايه این سرویس ها، خدمت بزرگی به مردم کشورمان در زمینه رفع نیازها و آگاه سازی از آخرین وضعیت سهامداری شکل بگیرد.

پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی

فهیمی با بیان این که این تحول در سمات یک فرصت و نعمت بزرگ را به وجود آورده اظهار داشت : بدیهی است که وقتی این سامانه راه‌اندازی می شود نشان می‌دهد که یک انسجام جمعی در «سمات» شکل گرفته و خروجی آن به پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی به درخواست‌های جامعه سهامداران در کشور منجر می شود و همه این سرویس ها با همان شماره چهار رقمی 1569 در اختیار سهامداران قرار داده شده است.

تمرکز چندوجهی سامانه جدید

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در پایان گفت : تا پیش از راه اندازی این سامانه تخصصی، تمرکز این به پاسخگویی درخصوص سهام عدالت بود، اما از امروز در کنار این مساله به صورت تخصصی به همه سوالات مردم درباره خدمات شرکت، درخواست‌ها، پیگیری‌ها و... پاسخ داده خواهد شد تا سهامداران با کمترین دغدغه و به صورت غیرحضوری در شرایطی که شاهد ادامه شیوع کرونا در کشور هستیم بالاترین سطح پاسخگویی را با تماس با شماره 1569 شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تجربه کنند.

تاریخچه سامانه 1569

گفتنی است : شرکت سپرده گذاری مرکزی از خرداد ماه سال 1399 و با شروع آزاد سازی سهام عدالت، مرکز تماس 24*7 خود را با سرشماره کشوری 1569 افتتاح کرد که با گذشت بیش از یکسال از راه انداری این مرکز، توانسته است سهم بسزایی را در اطلاع رسانی، پشتیبانی و هدایت سهامداران بازار سرمایه در امور مربوط به سهام عدالت و بازار سرمایه داشته باشد.

در همین حال با توجه به این که مرکز پاسخگویی 1569، بعنوان یک برند و نماد پاسخگویی تخصصی بازار سرمایه شناخته شده، حال با راه اندازی یک واحد تخصصی در این مرکز، پاسخگویی به سوالات سهامداران بازار سرمایه در حوزه امور مربوط به سهامداران و معاونت عملیات «سمات» از جمله «اصلاح مشخصات، وضعیت دارایی، وضعیت فریز، فرایندهای مربوط به سبدگردان» و همچنین امور مربوط به معاونت حقوقی سمات از جمله «انتقال سهام متوفی به وراث، فرایند توقیف و توثیق اوراق بهادار» با داخلی های 2 و 3 مرکز تماس 1569 تماس حاصل نمایند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد