شاخص بورس خراسان صعود کرد

شاخص بورس خراسان صعود کرد

خراسان رضویمشهد- ایرنا- مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: مقایسه شاخص بورس مرداد با تیر ماه امسال در این منطقه حاکی از رشد 204 هزار و 243 واحدی و مسیر سبز بورس است.

حسین خدادوست روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شاخص کل قیمت در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی طی مرداد ماه امسال به عدد یک میلیون و 515 هزار و 549 واحد رسید. 

وی ادامه داد: این عدد در تیر ماه امسال یک میلیون و 311 هزار و 306 واحد بود. 

مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: مرداد ماه امسال یک میلیون و 316 هزار سهم به ارزش 9 هزار و 683 میلیارد ریال در بازار بورس و اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد.

وی افزود: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه ظرف همین مدت در بازار بورس استانهای خراسان شمای و رضوی 605 میلیون و 157 هزار ریال بود. 

خدادوست ادامه داد: تعداد کارگزاریهای معاملات مرداد ماه امسال در فعالیت بورس اوراق بهادار خراسان 252 مورد ثبت شد.

وی گفت: تعداد شرکتهای استانی کارگزار خرید و فروش سهام ظرف مرداد ماه امسال در بورس اوراق بهادار خراسان نیز 14 مورد بود. 

مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی افزود: ارزش بازارهای شرکتهای استانی ظرف همین مدت به هزار و 113 میلیارد و 395 میلیون ریال رسید. 

حداکثر 25 درصد از معاملات ایستگاههای معاملاتی در بازار بورس استانهای خراسان رضوی و شمالی قابلیت گزارشگیری و تفکیک دارد.

اغلب معاملاتی که از طریق بورس خراسان گزارشگیری و ثبت می‌شوند "غیرآنلاین و حقوقی" هستند که از طریق ایستگاههای معاملاتی صورت می‌گیرند. 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد