اتفاقی بی‌سابقه در صنعت خودروسازی کشور

اتفاقی بی‌سابقه در صنعت خودروسازی کشور

​مدیرعامل سایپا با اعلام این که پروژه‌هایی را برای ارتقای کیفیت شاهین در نظر گرفتیم، گفت قصد داریم تمام شاهین ها را...

برترین‌ها: مدیرعامل سایپا با اعلام این که پروژه‌هایی را برای ارتقای کیفیت شاهین در نظر گرفتیم، گفت قصد داریم تمام شاهین ها را برای رفع ایراد فرا بخوانیم.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد پروژه‌هایی را برای ارتقای کیفیت شاهین در نظر گرفته‌ایم که هم‌اکنون در حال اجرا هستند. در همین راستا توانستیم مشکل نفوذ صدای بیش از حد به کابین را با نصب عایق‌های جدید برطرف کنیم.

فراخواندن تمام شاهین ها برای رفع ایراد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد مدیریت قبلی در زمان عرضه شاهین عجله کردند و به همین دلیل به برخی از اصول کیفی آن توجه نشده است. وی افزود مشکل نفوذ صدای بیش از حد به کابین شاهین را با نصب عایق‌های جدید در روزهای پایانی سال 1400 برطرف کردیم و اکنون صدای بسیار کمی از پیشرانه به کابین وارد می‌شود.

تیموری در ادامه افزود طرح ارتقای کیفیت Shahin همچنان ادامه خواهد داشت و از این به بعد نیز قبل از عرضه محصول جدید برای کنترل کیفیت آن بیشتر از قبل دقت خواهیم کرد؛ مثلا در حال حاضر برای عرضه سایپا آریا عجله‌ای نداریم و تا در مورد کیفیت آن مطمين نشدیم، آن را روانه بازار نخواهیم کرد.

مدیرعامل سایپا در خصوص حل مشکل نفوذ صدا به کابین Shahin برای مشتریان قبلی نیز عنوان کرد به زودی تمام خودروهای شاهین را فرا می‌خوانیم تا مشکل نفوذ صدای آنها برطرف شود. وی افزود اگر هر پروژه کیفی را در خط تولید در نظر بگیریم، مشتریان قبلی را نیز فرا خواهیم خواند تا از این تغییرات برخوردار شوند.

پ

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد