بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (4خرداد) / بی اقبالی 170میلیارد تومانی حقیقی ها به بانکی ها

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (4خرداد) / بی اقبالی 170میلیارد تومانی حقیقی ها به بانکی ها

افراد حقیقی در بورس امروز 290میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 290میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و 560میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 29درصد یعنی 740میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 11درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «بیمه و صندوق بازنشستگی» و «مواد و محصولات دارویی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «فرآورده‌های نفتی» و  «خودرو و ساخت قطعات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وپاسار»، «وبملت» و «برکت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شپنا»، «نوری» و «ذوب» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک پاسارگاد حدود 120میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پالایش نفت اصفهان با برتری حدود 20میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 31نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 69نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 120میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 390میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد