بازدید سرزده مخبر از کوی دانشگاه تهران

بازدید سرزده مخبر از کوی دانشگاه تهران

معاون اول ريیس‌جمهوری سرزده از خوابگاه کوی دانشگاه تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نظرات دانشجویان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت اول ريیس‌جمهوری، محمد مخبر شب گذشته در بازدید 2 ساعته از خوابگاه کوی دانشگاه تهران به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از اتاق‌های ساختمان‌های 14 و 15 کوی دانشگاه دیدن کرد و به گفت‌وگوی صمیمی و صریح با دانشجویان پرداخت.

معاون اول ريیس‌جمهوری همچنین در ساختمان شماره 4 که جمعی از جانبازان، ایثارگران و دانشجویان معلول در آن حضور داشتند هم حاضر شد و پای درددل و مسايل و مشکلات خاص آن‌ها نشست.

عدم تعویض امکانات رفاهی قدیمی، کیفیت پایین غذا‌های خوابگاهی و قیمت نامناسب آنها، کمبود امکانات برخی اتاق‌ها، عدم بازگشایی سالن‌های ورزشی کوی دانشگاه از جمله نکاتی بود که در این بازدید بدون واسطه و مستقیم با معاون اول رییس جمهوری و وزیر علوم مطرح شد.

سلف دانشجویی کوی دانشگاه، ساختمان‌های نیمه کاره، آشپزخانه و دیگر بخش‌های کوی دانشگاه هم مورد بازدید معاون اول رییس‌جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت و در نهایت دستورات معاون اول رییس جمهوری برای تکمیل و تجهیز خوابگاه‌ها و همچنین تاکید برای هماهنگی میان دستگاه‌های مسوول از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه برای حل معضلات دانشگاه‌ها که در شرف بازگشایی قرار دارند از جمله نکات این بازدید بود.

بازگشایی دانشگاه‌ها به عنوان مصوبه ستاد ملی کرونا به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های استادان، کارکنان و دانشجویان و خانواده‌های آنان بخش عمده‌ای از توجه مدیران آموزش عالی و روسای دانشگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

در این راستا وضعیت مناسب خوابگاه‌ها و سلف‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشگاه‌های سراسر کشور بعد از یک سال و نیم تعطیلی می‌تواند بخش عمده‌ای از نگرانی خانواده‌ها دانشجویان را برطرف کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد