قیمت طلا و سکه امروز 6 مهر / روند صعودی قیمت‌ها در بازار امروز

قیمت طلا و سکه امروز 6 مهر / روند صعودی قیمت‌ها در بازار امروز

در بازار امروز سکه امامی نسبت به 2 روز پیش، با 24 هزار تومان افزایش، 11 میلیون و 800 هزار تومان قیمت خورد. قیمت طلا 18 عیار به یک میلیون و 146 هزار تومان افزابش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، اونس طلای جهانی امروز به 1751 دلار رسید که نسبت به روز گذشته، 0.09 درصد کاهش یافت.

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز در کم‌ترین نرخ به یک میلیون و 142 هزار تومان رسید.

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش 0.4 درصدی نسبت به 2 روز پیش،چهار میلیون و 987 هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه در بازار امروز در با قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان در کانال یک میلیون و 800 هزار تومان در حال مقاومت است.

نگاه سکه به مرزهای اونس جهانی

رشد قیمت دلار در روز یکشنبه موجب شد سکه امامی ‌نیز در کانال 11 میلیون و 900 هزار تومانی پایدار باقی بماند و به سوی حمایت 11 میلیون و 800 هزار تومانی حرکت نکند. در دومین روز هفته، سکه 30 هزار تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای 11 میلیون و 960 هزار تومان رسید.

تردید معامله‌گران طلا

در هفته جاری آمارهای اقتصادی زیادی منتشر خواهد شد اما به نظر می‌رسد توجه بازار به سخنرانی‌‌‌های ريیس فدرال رزرو و ريیس بانک مرکزی اروپا در رابطه با سیاست‌‌‌های پولی و برنامه‌‌‌های اشتغال خواهد بود. بنابراین بهای اونس طلا در بازار جهانی روز گذشته تغییرات چندانی را به خود ندید و در محدوده مقاومت فنی 1750دلار نوسانات ناچیزی را پشت سر گذاشت.

به گفته برخی فعالان بازار طلا هر گونه صحبت در مورد چشم‌انداز اقتصادی یا سیاست پولی می‌تواند حرکت چشمگیر طلای جهانی برای هفته‌‌‌های آتی را رقم بزند. همچنین کارشناسان اذعان دارند که بازار طلا ممکن است این هفته با فشار فروش معامله‌گران روبه‌رو شود و با افزایش بازده خزانه‌داری و تقویت دلار آمریکا به دنبال اعلامیه خوش‌بینانه فدرال رزرو، قیمت طلا ممکن است در معرض آزمایش سطح 1700 دلار نیز قرار بگیرد.

 

مطالعه بیشتر: سیگنال مهم ریاض برای دلار تهران / ارز چه واکنشی نشان می‌دهد؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد