سهامداران بانک ملت بخوانند (30فروردین) / رشد دو درصدی وبملت در آخرین معاملات

سهامداران بانک ملت بخوانند (30فروردین) / رشد دو درصدی وبملت در آخرین معاملات

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد 0.7درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد 0.7درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک ملت که در روز گذشته به صف فروش نشست، امروز متعادل معامله شد. معاملات این سهام از محدوده 390تومان شروع شد و در دقایقی از 400تومان نیز عبور کرد. به صورت کلی در معاملات امروز سهام بانک ملت، قیمت‌ها روندی صعودی داشت. این روزها که بازار سهام شاهد خروج پول حقیقی‌هاست، «وبملت» سومین نماد با بیشترین خروج پول حقیقی‌ها بود. گفتنی است این نماد سه روز آخر هفته گذشته سبزپوش شد و در هفته جاری پس از تجربه دو روز سرخ‌پوشی، امروز دوباره با رشد مواجه شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد 4,030ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 244میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 3,970ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود 97میلیارد تومان رسید. همچنین 47درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و 53درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 219میلیون برگه سهم (90درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 25میلیون سهم (10درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد