بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(17خرداد) / آغاز کار بازار همراه با ورود پول حقیقی ها

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(17خرداد) / آغاز کار بازار همراه با ورود پول حقیقی ها

افراد حقوقی در بورس امروز 105میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات غذایی و آشامیدنی و همچنین...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 105میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و 510میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 84درصد یعنی دو هزار و 940میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

 بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی»، «محصولات شیمیایی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فلزات اساسی» و «بیمه و صندوق بازنشستگی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «غکورش»، «شپدیس» و «کاما» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وپاسار»، «بپاس» و «میدکو» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری صنعت غذایی کورش حدود 115میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک پاسارگاد با برتری 20میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 59نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 60نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 360میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 250میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد