کاهش 16 درصدی تردد بین استانی/ ورود 400 هزار خودرو به مازندران و گیلان و خروج 900 هزار خودرو از تهران به سمت البرز

کاهش 16 درصدی تردد بین استانی/ ورود 400 هزار خودرو به مازندران و گیلان و خروج 900 هزار خودرو از تهران به سمت البرز

15 میلیون تردد در جاده های کشور از زمان آغاز اجرای طرح نوروزی داشته ایم. و از روز گذشته تا کنون 16 درصد کاهش تردد بین...

به گزارش خبرگزاری برنا، براساس آخرین وضعیت راه‌های کشور در دومین روز از تعطیلات نوروزی سال 1402، تردد وسایل نقلیه در محورهای شمالی چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) روان است، ضمن اینکه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران می‌باشند.

براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محورهای استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محورهای استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.

محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

همچنین محور غیر شریانی شهمیرزاد – فولاد محله - کیاسر مسدود می‌باشد.

15 میلیون تردد در جاده های کشور از زمان آغاز اجرای طرح نوروزی ثبت شده است؛ از روز گذشته تا کنون 16 درصد کاهش تردد بین استانی هم ثبت شده است.

900 هزار خودرو از تهران به سمت البرز خارج شده اند.

بیشتری انباشت خودرو هم مربوط به استان های مازندران 196 هزار خودرو و گیلان 200 هزار خودرو است و به عبارتی این میزان خودرو وارد هر کدام از این استان ها شده اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار بورس و اقتصاد