حباب سکه 600 هزار تومان شد / طلا دوباره گران می‌شود؟

حباب سکه 600 هزار تومان شد / طلا دوباره گران می‌شود؟

طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته با هشت هزار تومان افزایش به یک میلیون و 105 هزار تومان رسید. نایب ريیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا کمی رونق گرفته و همین مسيله به همراه نوسان قیمت دلار باعث روند افزایشی قیمت طلا شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، کاهش پنج دلاری انس جهانی طلا و رسیدن به کانال یک هزار و 801 دلار باعث توقف رشد قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی ایران نشد. امروز نوسان قیمت دلار باعث افزایش قیمت طلا در ایران شد.

به گفته محمد کشتی‌آرای، نایب ريیس دوم اتحادیه طلای تهران، در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا کمی رونق گرفته است و همین مسيله به همراه نوسان قیمت دلار باعث روند افزایشی قیمت طلا شده است.

روز گذشته سید محمود فضل آذر شریبانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران گفته بود: «در بخش سیاسی قرار بود گشایش‌هایی حاصل شود اما اخبار مثبتی در حوزه بین‌الملل به گوش نمی‌رسد. از این ‌رو طلا و سکه واکنش منفی نشان داد و گران شد.»

حباب سکه نسبت به دیروز چه تغییری کرده است؟ نایب ريیس دوم اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز می‌گوید: حباب سکه نسبت به روز گذشته 130 هزار تومان کاهش یافت و امروز حباب سکه به 600 هزار تومان رسید.

قیمت انواع سکه چه تغییری کرد؟

با افزایش قیمت دلار بازار طلا چه تغییری کرد؟ کشتی‌آرای در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای 18 عیار با هشت هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و 105 هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته 250 هزار تومان افزایش یافت و با قیمت 11 میلیون و 450 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه نسبت به دیروز تغییری نکرد و با قیمت 6 میلیون و 400 هزار تومان فروخته شد.

در آستانه روز پدر تقاضا برای ربع سکه زیاد شد و این قطعه سکه با 50 هزار تومان افزایش با قیمت 4 میلیون و 100 هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی هم تغییری نکرد و با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.

مطالعه بیشتر: انس جهانی به کانال 1800 دلار بازگشت / طلا چقدر گران شد؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد