بیشترین ارزش معاملات سهام(9مرداد) / شیمیایی ها هزار و 140میلیارد تومان از معاملات را به نام خود زدند

بیشترین ارزش معاملات سهام(9مرداد) / شیمیایی ها هزار و 140میلیارد تومان از معاملات را به نام خود زدند

امروز معامله‌گرها 250میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و 1.4درصد از کل...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود 6هزار و 320میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «فارس» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل 250میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از معاملاتی به ارزش 230میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) پس از بازگشایی هفت درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام شرکت سیمان لارستان (سلار) با افت 42درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و 140میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و 100میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 1.4درصد از کل سهام ایران خودرو دیزل (خاور) معامله شد، 10نماد برتر سهم 22.3درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 47نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد