محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال ؛ ترافیک در ‌هراز و کندوان | باران در جاده‌های 2 استان و گردوخاک در جاده‌های 12 استان

محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال ؛ ترافیک در ‌هراز و کندوان | باران در جاده‌های 2 استان و گردوخاک در جاده‌های 12 استان

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو نشان می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 ترافیک سنگین در محور کندوان و ترافیک نیمه‌سنگین در هراز

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال‌ گفت: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ‌تردد روان مسیر رفت و برگشت‌ آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ همچنین محور فیروزکوه نشان می‌دهد.‌

وی از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو خبر داد.

ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار-تهران

محرابی‌نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرشهر و گلدشت و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس خبر داد.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر در محور فیروزکوه بارش پراکنده باران داریم، همچنین ‌وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های اصفهان‌، البرز، اردبیل‌، آذربایجان شرقی‌، کردستان‌، کرمانشاه‌، ‌همدان‌، ایلام‌، هرمزگان‌، لرستان‌، خوزستان و بوشهر گزارش شده است.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

3 جاده پرتردد کشور در شبانه‌روز گذشته

محرابی‌نیا اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌کرج‌-تهران با 128 هزار تردد، آزادراه‌ ‌تهران-کرج با 126 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین‌ با 123 هزار تردد، ثبت شد.

وی تصریح کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد دستگاه 2484 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

محرابی‌نیا اضافه کرد: همچنین جاده‌ سی‌سخت-پادنا، جاده وازک - بلده، محور هشتگرد - طالقان، محور لاسم - ارجمند در استان مازندران و محور ریگان - ایرانشهر به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

 محدودیت ترافیکی جاده‌ها از امروز تا شنبه 7 خرداد 1401

‌تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 1401/03/04 تا ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 1401/03/07 از محورهای کرج - چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 روز جمعه مورخ 1401/03/06 از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 تا 24:00 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روز جمعه مورخ 1401/03/06 از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 22:00 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز چهارشنبه مورخ 1401/03/04 و همچنین از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه‌ مورخ 1401/03/05 و 1401/03/06 از محور هراز ممنوع است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد