جهش قیمت دلار به کانال بالاتر / کمترین ارزش ریال در تاریخ ثبت شد

جهش قیمت دلار به کانال بالاتر / کمترین ارزش ریال در تاریخ ثبت شد

مشاهدات میدانی از بازار آزاد ارز حاکی از جهش قیمت دلار فردایی آمریکا به کانال 36 هزار تومانی است که در تاریخ اقتصاد ایران بی‌سابقه است.

به گزارش تجارت‌نیوز، مشاهدات میدانی از بازار ارز تهران در روز شنبه 14 آبان 1401 حاکی از جهش قیمت دلار فردایی آمریکا به کانال 36 هزار تومانی است.

برخی کانال‌های تلگرامی اعلام نرخ ارز و همچنین معامله‌گران بازار از جهش قیمت دلار فردایی به کانال 36 هزار تومانی خبر می‌دهند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دلار در هفته گذشته با شیب تندی روند صعودی را طی کرد.

بازار آزاد ارز شنبه 14 آبان 1401 را با قیمت 35 هزار و 450 تومان برای یک دلار آمریکا آغاز کرد و حالا تا لحظه تهیه این گزارش با جهشی بیش از 500 تومانی به کانال 36 هزار تومانی رسیده است.

قیمت سکه و طلا

اخبار رسیده از بازار سکه و طلا نیز حاکی از رشد بیش از 4 درصدی قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته است. گزارشات میدانی از معامله هر گرم طلای 18 عیار به قیمت یک میلیون و 455 هزار تومان تا ظهر روز شنبه خبر می‌دهند. قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با رشدی بیش از یک درصدی وارد کانال 16 میلیون و 200 هزار تومانی شده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد