ماسک: قدرت عمل محدودی برای دوج کوین دارم

ماسک: قدرت عمل محدودی برای دوج کوین دارم

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک که تاکنون توییت‌های مختلفی در مورد رمزارزها منتشر کرده، در پاسخ به توییت یکی از فالورهایش یادآوری کرد که علی‌رغم علاقه‌ای که به دوج کوین دارد، اما رسما تسلط خاصی روی رمزارز ندارد و نمی‌تواند کار خاصی در مورد آن انجام دهد.

دیجیاتو: مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک که تاکنون توییت‌های مختلفی در مورد رمزارزها منتشر کرده، در پاسخ به توییت یکی از فالورهایش یادآوری کرد که علی‌رغم علاقه‌ای که به دوج کوین دارد، اما رسما تسلط خاصی روی رمزارز ندارد و نمی‌تواند کار خاصی در مورد آن انجام دهد.

تقریبا اکثر فعالان حوزه رمزارز تاثیر توییت‌های ماسک را بر روند نزولی و صعودی قیمت‌ ارزهای دیجیتال در بازار به خوبی درک کرده‌‌‌اند. هرچند برخی منکر تاثیر توییت‌های مدیرعامل تسلا بر روند بازار هستند، اما برخی توییت‌ها و تصمیم‌های وی به شکل مشهودی در روند تغییرات بازار رمزارزها تاثیر داشته‌اند.

یکی از فالورهای ماسک در توییتر با کنایه به او گفته بود که با دوج کوین نیز مانند یکی از شرکت‌های خود رفتار می‌کند، گویی مدیرعامل آن است.

ماسک در پاسخ به توییت به این نکته اشاره کرد که دوج کوین هیچ گونه سازمان رسمی ندارد که بخواهد به وی گزارش دهد. در نتیجه قدرتش برای هرگونه اقدامی در این حوزه نیز محدود است.

برخی فعالان بازار رمزارز می‌گویند توییت‌های ایلان ماسک باعث بروز اختلال و نوسانات نامناسبی در بازار می‌شود. اواسط ماه مه طوماری علیه وی از طریق وب‌سایت Change.org راه‌اندازی شد و امضاکنندگان درخواست داشتند که ایلان ماسک دارایی‌های بیت کوین خود را بفروشد و از بازار رمزارزها برای همیشه خداحافظی کند، قبل از اینکه توییت‌هایش هیاهوی ناخواسته دیگری در بازار ایجاد کند.

تاکنون ماسک توییت‌های مختلفی در مورد دوج کوین منتشر کرده که تاثیر آن‌ها روی بازار مشهود بوده است. چند هفته قبل وی در توییتر به صورت شفاف حمایت خود از دوج کوین را نشان داد و اعلام کرد که روی ارتقا توسعه سیستم تراکنش دوج کوین کار می‌‌کند. به فاصله چند ساعت قیمت این رمزارز رشد کرد.

این توییت در حالی مطرح می‌شود که هم‌بنیان‌گذار رمزارز محبوب دوج‌کوین در مجموعه توییتی که حالا پاک شده، مدیرعامل تسلا یعنی ایلان ماسک را یک «کلاهبردار خودشیفته» خواند و گفت حضور وی در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live «چندش‌آور» بوده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد