کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ / «پرداخت» 108 تومان به ازای هر سهم سود داد

کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ / «پرداخت» 108 تومان به ازای هر سهم سود داد

در چند روز گذشته، مجمع عمومی چند شرکت بورسی برگزار شد و در آن میزان سود نقدی برخی شرکت‌ها به تصویب رسید. در این میان سبهان، شدوص و پرداخت به ازای هر سهم خود به ترتیب 385، 130 و 108 تومان سود تقسیم می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای هفته تا به امروز مجامع چندین شرکت بورسی انجام شد و تصمیمات آنها در خصوص تصویب صورت‌های مالی سالانه و همچنین سود نقدی تقسیمی به سهامداران اعلام شد. بر این اساس شرکت سیمان بهبهان (سبهان) که در سال مالی 99 توانسته بود به ازای هر سهم 3165 ریال سود خالص محقق کند، بخشی از سود انباشته خود را نیز به سود خالص اضافه کرد و در نهایت 385 تومان به ازای هر سهم به هر سهامدار خود سود می‌دهد.

شرکت به‌ پرداخت ملت (پرداخت) هم به ازای هر سهم 1445 ریال سود خالص محقق کرد که 75 درصد (1079 ریال) آن را بین سهامداران تقسیم می‌کند.

شرکت دوده صنعتی پارس (شدوص) دیگر شرکتی است که سود 130 تومانی میان سهامداران خود تقسیم کرده است، مبلغی که بیش از 90 درصد کل سودی خالص هر سهم این شرکت است. فمراد، مدار و مدیریت هم شرکت‌های دیگری هستند که به ترتیب 43، 22 و 78 تومان سود نقدی به ازای هر سهم به سهامداران خود می‌دهند.

مهمترین اخبار کدال و نمادهای بورسی را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد