هفت ماه طلایی در کارنامه ونوین ثبت شد

هفت ماه طلایی در کارنامه ونوین ثبت شد

بانک اقتصادنوین در هفت ماه منتهی به مهرماه 1400هم درخشید و با کسب بیش از 17 هزار و 620 میلیارد ریال سود عملیاتی، مهر تاییدی بر تداوم و تثبیت روند سودآوری خود زد.

به گزارش بورس‌نیوز، بر اساس اطلاعات منتشرشده در کدال، بانک اقتصادنوین، در مهرماه سال جاری، حدود 17 هزار و 850 میلیارد ریال از محل واسطه‌گری مالی درآمد کسب کرده و در مقابل 15 هزار و 259 میلیارد ریال سود به منابع تامین شده پرداخته است. مقایسه این دو رقم نشان از ثبت سود عملیاتی به میزان دو هزار و 592 میلیارد ریال در مهرماه سال جاری دارد.

با ثبت این رقم، سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در هفت‌ماهه ابتدایی سال جاری نیز به 17 هزار و 620 میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از سه برابر شده و توانسته هفت ماه طلایی را در کارنامه ونوین ثبت کند.

بانک اقتصادنوین با تخصیص بهینه منابع به صنایع مولد و استراتژیک در جهت حمایت از تولید و اشتغال ملی، توسعه ابزار‌های نوین تامین مالی، بهداشت اعتباری و کاهش قابل توجه مطالبات، مدیریت ریسک و حرکت در چارچوب استاندارد‌های روز بانکداری، روند پرشتابی را تجربه می‌کند و بیشترین رشد سهم بازار در میان بانک‌های خصوصی را از آن خود کرده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد