آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 24 اسفند 99 چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 24 اسفند 99 چقدر بود؟

روز شنبه اسکناس امریکایی 250 تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 24 اسفند 99 چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز شنبه اسکناس امریکایی 250 تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 24 اسفند 99 چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در اولین روز هفته، بازار بیشتر مطابق با انتظار گروه دوم پیش رفت. دلار توانست با 250 تومان افزایش به بهای 24 هزار و 850 تومان برسد.

معامله‌گران ارزی درباره روند قیمت دلار در انتهای اسفندماه دو دیدگاه متفاوت دارند. گروهی معتقدند‌ بازار تحت تاثیر عرضه بازارساز در مسیر کاهشی قرار خواهد گرفت و حتی به زیر کانال 24 هزار تومانی خواهد رفت. این در حالی است که دسته دیگری باور دارند، ‌هفته آخر اسفندماه فرصت مناسبی برای بازیگران افزایشی خواهد بود.

در حالی که برخی از معامله‌گران انتظار افزایش یا کاهش معنادار قیمت را دارند،‌ شمار دیگری از معامله‌گران باور دارند،‌ فضای بازار به‌گونه‌ای نیست که خریداران یا فروشندگان بزرگ را به خود جلب کند.

در کنار این به دلیل شیوع ویروس کرونا،‌ سفرهای خارجی نیز در تعطیلات نوروز به احتمال زیاد چندان زیاد نخواهد بود که قیمت دلار را تحریک کند. از سوی دیگر،‌ هنوز توافق مشخصی برای لغو تحریم‌ها صورت نگرفته است که معامله‌گران بی‌محابا اقدام به فروش ارز کنند. برخی از فعالان عنوان می‌کنند تا زمانی که فضای ابهام وجود دارد، نمی‌توان انتظار نوسانات سنگین را داشت.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد