تعلق سهام عدالت به جاماندگان تا پایان اسفند قطعی می‌شود

تعلق سهام عدالت به جاماندگان تا پایان اسفند قطعی می‌شود

سید احسان خاندوزی گفت: براساس قانون بودجه سال 1401 دولت وظیفه دارد تا به افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی سهام تخصیص دهد. براساس نظر بخش تدوین مصوبات مجلس این موضوع باید حتما در شورای عالی اصل 44 مورد تایید قرار بگیرد. بر این اساس از ريیس جمهور زمان گرفتیم و تعلق سهام به جاماندگان تا پایان اسفند ماه قطعی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران در خصوص کنترل تورم از جانب دولت گفت: دولت همچنان بر کنترل تورم تاکید دارد و امیدوار هستیم بانک مرکزی با توجه به اختیارات خوبی که دریافت کرده است بتواند نوسانات قابل توجه موجود در بازار ارز را کنترل کند.

نهایی شدن سهام عدالت جاماندگان تا پایان سال

خاندوزی در پاسخ به سوالی در مورد سهام جاماندگان سهام عدالت گفت: براساس قانون بودجه سال 1401 دولت وظیفه دارد تا به افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی سهام تخصیص دهد. براساس نظر بخش تدوین مصوبات مجلس این موضوع باید حتما در شورای عالی اصل 44 مورد تایید قرار بگیرد. بر این اساس از ريیس جمهور زمان گرفتیم و تعلق سهام به جاماندگان تا پایان اسفند ماه قطعی خواهد شد.

تخلف بانک ها در اعطای وام قرض‌الحسنه سبب سلب اعتماد کردم می‌شود

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی در مورد تخلف بانک ها در ارايه وام قرض‌الحسنه به کارکنان خود گفت: یکی از مطالبات جدی ما در این حوزه نظارت بانک مرکزی است و این موضوع سبب سلب اعتماد مردم خواهد شد. قطعا این مسيله در شورای پول و اعتبار مطرح خواهد شد.

درخواست دولت از مجلس برای عدم تغییر سقف بودجه

خاندوزی درباره افزایش سقف بودجه در مجلس نیز اظهار کرد: اصرار جدی دولت این است که همان‌طور که امسال موفق شدیم نسبت به سال قبل کسری بودجه منابع عمومی را کم کنیم، با وجود کسری بودجه‌ای که در تبصره 14 و هدفمندی یارانه‌ها وجود داشت؛ درخواست جدی ما از مجلس این است که طبق همین توافق و همکاری که پیش از این داشتیم سقف بودجه را افزایش ندهند و کمک می‌کند به تعامل مشترک دولت و مجلس که سال قبل موتور تورم از محل کسری بودجه را کنترل کنیم.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد