هشدار به ایرلاین‌ها درباره بلیت سفر به عراق

هشدار به ایرلاین‌ها درباره بلیت سفر به عراق

ريیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر زايری متقاضی باشد که بلیت رفت و برگشت به عراق را باهم بگیرد، ایرلاین موظف است که بلیت را همزمان با همان مبلغ 5 میلیون تومان برای فرد صادر کند.

خبرگزاری ایسنا: ريیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر زايری متقاضی باشد که بلیت رفت و برگشت به عراق را باهم بگیرد، ایرلاین موظف است که بلیت را همزمان با همان مبلغ 5 میلیون تومان برای فرد صادر کند.

محمدرضا رضایی کوچی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت برخورد با گران فروشی ایرلاین ها، بیان کرد: با توجه به اینکه نرخ مصوب بلیت هواپیما برای رفت و برگشت به کشور عراق برای زايران اربعین 5 میلیون تومان تعیین شده است، همه ایرلاین ها موظفند با این نرخ بلیت را به فروش برسانند و حق ندارند مبلغی بیش از این دریافت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ایرلاینی بیش از 5 میلیون تومان بلیت رفت و برگشت را به زايران بفروشد و فرد یا کاروان از ایرلاین شکایت کند، آن ایرلاین موظف است بعد از سفر مبلغ اضافه را به فرد باز گرداند.

ريیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از وزیر راه و شهرسازی نیز انتظار داریم با جدیت نظارت کند. هیچ ایرلاینی حق ندارد بیشتر از 5 میلیون تومان برای بلیت رفت و برگشت به عراق از مردم پول بگیرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایرلاین ها موظف هستند اگر فردی متقاضی باشد هم زمان با بلیت رفت، بلیت برگشت را هم برای زاير صادر کند. اینکه ما زاير را به عراق بفرستیم و زاير در آنجا مجبور شود برای برگشت مبلغ هنگفتی را بدهد قابل قبول نیست.

رضایی در پایان تاکید کرد: اگر زايری متقاضی باشد که بلیت رفت و برگشت را باهم بگیرد، ایرلاین موظف است که بلیت رفت و برگشت را همزمان با همان مبلغ 5 میلیون تومان برای فرد صادر کند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد