افزایش ظرفیت 225درصدی آزمون گواهی نامه‌های حرفه‌ای بورس

افزایش ظرفیت 225درصدی آزمون گواهی نامه‌های حرفه‌ای بورس

بهنام بهزادفر، گفت: در این دوره با توجه به شرایط بازار سرمایه و توسعه کمی نهادهای مالی فعال، تعداد متقاضیان شرکت در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه افزایش چشمگیری...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، از افزایش ظرفیت آزمون های گواهی نامه های حرفه ای بازار سرمایه در پی دستور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

وی همچنین با بیان اینکه ثبت نام مجدد آزمون‌های سال جدید از شنبه 16 اسفند ماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر امکان ثبت نام آزمون های حرفه ای بازار سرمایه برای داوطلبان میسر است؛ ظرفیت کل در گام اول 1850 نفر بوده که بنا به دستور رییس سازمان با افزایش 225 درصدی رو به رو شده و این ظرفیت به 6000  نفر رسیده که هنوز هم تکمیل نشده است.

بهزادفر در خصوص لزوم رعایت پیش‌نیاز تمامی آزمون‌ها عنوان کرد: لازم است تمامی داوطلبان پیش از انتخاب آزمون، قوانین پیش‌نیاز و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه کنند. وی همچنین تاکید کرد: برابر خط مشی سازمان و به منظور حفظ سلامتی تمامی داوطلبان، کلیه آزمون‌ها در محل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

جهت اطلاع از برنامه زمان‌بندی آزمون‌ها به تارنمای مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی icmc.seo.ir مراجعه کنید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد