بیشترین ارزش معاملات سهام (21فروردین)/ صدر ارزش معاملات به لبنیات پاک تعلق یافت

بیشترین ارزش معاملات سهام (21فروردین)/ صدر ارزش معاملات به لبنیات پاک تعلق یافت

امروز معامله‌گرها 80میلیارد تومان سهام لبنیات پاک خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و 2.3درصد از کل سهام ایران...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هزار و 230میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «غپاک»، «وپاسار»، «اپال»، «شستا» و «وملل» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل 80میلیارد تومان سهام لبنیات پاک دست به دست شد، بانک پاسارگاد پس از معاملاتی به ارزش 52میلیارد تومان دوم شد و سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که 160میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 145میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 2.3درصد از کل سهام ایران مرینوس (نمرینو) معامله شد، 10نماد برتر سهم 32.2درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هیچ سهمی به بیش از 100میلیارد تومان نرسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 24نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد