سبزپوشی شپنا در چهارمین روز هفته / شپنا در سیر صعودی باقی ماند

سبزپوشی شپنا در چهارمین روز هفته / شپنا در سیر صعودی باقی ماند

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد .031 درصدی قیمت 13,010را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم 132میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد 0.31درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 13,030ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 100میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,010ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقوقی‌ها بیش از 37میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 16هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون و 540هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از 15هزار واحد و حقوقی‌ها 248هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم 132میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 68درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 32درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 98میلیون برگه سهم (96درصد) را اشخاص حقیقی و حدود چهار میلیون برگه سهم ( 3.6درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت معاملات سودده برای سومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد