کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز 20 شهریور / قیمت دلار و اونس جهانی بازار را نزولی کرد

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز 20 شهریور / قیمت دلار و اونس جهانی بازار را نزولی کرد

اونس جهانی طلا در بازار به 1788 دلار کاهش یافت و قیمت طلا و سکه در بازار امروز روند نزولی گرفت. قیمت طلا 18 عیار به یک میلیون و 170 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، اونس جهانی طلا در بازار امروز با کاهش همراه بود. کاهش اونس جهانی طلا و قیمت دلار در بازار شنبه موجب کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شد.

قیمت طلا 18 عیار به یک میلیون و 170 هزار تومان کاهش پیدا کرد. قیمت سکه طرج قدیم یه 11 میلیون و 600 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید در کانال 12 میلیون باقی ماند و با نرخ 12 میلیون و 30 هزار تومان ثبت شد.

سیگنال از واشنگتن برای خریداران طلا / طلا محبوب‌ می‌شود!

هرچند در بازار داخلی طلا نوسان قیمت دلار عامل اصلی تقویت این فلز ارزشمند است اما در کنار این، اخبار مربوط به بازار جهانی طلا نیز اهمیت قابل توجهی دارد.

با افزایش نااطمینانی‌ها در جهان محبوبیت طلا بیشتر خواهد شد. این نااطمینانی‌ها از عوامل سیاسی و جنگ گرفته تا مسايل اقتصادی مثل تشدید تورم است.

هرچند به نظر می‌رسید با کاهش نااطمینانی ناشی از کرونا وضعیت طلا به مانند گذشته نباشد اما به نظر می‌رسد نااطمینانی‌ها در جهان تمام شدنی نیست.

همزمان با فرا رسیدن سالگرد حوادث تروریستی برج‌های دوقلو در 11 سپتامبر سال 2001 دولت بایدن در پیامی به کنگره وضعیت اضطراری مربوط به تهدیدهای تروریستی علیه آمریکا را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

وضعیت اضطراری تهدیدهای تروریستی اولین بار در سال 2001 در آمریکا اعلام شده بود.

مطالعه بیشتر: سیگنال از واشنگتن برای خریداران طلا / طلا محبوب‌ می‌شود!

برای مشاهده نرخ به‌روز شده قیمت طلا به صفحه قیمت طلا بروید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد