برندگان خوش شانس محصولات ایران خودرو اعلام شد | مهلت سه روزه ایران خودرو برای این افراد

برندگان خوش شانس محصولات ایران خودرو اعلام شد | مهلت سه روزه ایران خودرو برای این افراد

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو آبان 1401 اعلام شد. منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو طبق بخش‌نامه اقدام...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خودروی جدید از محصولات ایران خودرو قرار بود عصر دوشنبه با حضور وزیر صمت رونمایی شود که برنامه رونمایی به دلیل عدم حضور وزیر به تعویق افتاد اما اعلام شده است به‌زودی این خودرو رونمایی می‌شود. خودروی جدید به نام ریرا از جدیدترین محصولات ایران خودرو است.  بنظر میرسد کیفیت محصولات ایران خودرو در تولید جدید، بیشتر شده باشد . خبری از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو نیست. جدیدترین قیمت های محصولات ایران خودرو درادامه آورده شده است.

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو آبان 1401 اعلام شد. منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو طبق بخش‌نامه اقدام کنند و در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش طرح مادران محصولات ایران‌خودرو آبان 1401 اعلام شد.

منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو طبق بخش‌نامه اقدام کنند و در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این دوره، خودرو پژو 207 دستی، پژو 207 اتومات، پژو پارس سال، سورن پلاس و پارس ELX، عرضه می‌شود.

درحالی جزيیات پذیرش دو خودروی سواری پژو 207 و تارا تولیدی شرکت ایران‌خودرو در بورس کالا اعلام شده است که حدود دو هفته پیش نیز این خبر از سوی مدیر پذیرش بورس کالای ایران اعلام و از سوی ایران‌خودرو رد شده بود.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران در دو اطلاعیه جداگانه اعلام کرد که پذیرش خودرو سواری پژو 207 و تارا متعلق به ایران‌خودرو پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران به تصویب رسید.

در امیدنامه خودروی پژو 207 آمده است: "حداقل درصد عرضه در بورس کالا 100 درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا: شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) معادل 52 هزار و 500 دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه پژو 207 معادل 105 هزار دستگاه است".

طبق  امیدنامه خودروی تارا نیز "حداقل درصد عرضه در بورس کالا 100 درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) معادل 33 هزار و 500 دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه تارا معادل 67 هزار دستگاه است".

این درحالی است که اول آبان ماه، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و 207 شرکت ایران‌خودرو در بورس کالای ایران خبر داده بود، اما ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرد که فعلا ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.

بر اساس اعلام شرکت ایران‌خودرو پیش از ظهر امروز مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله محصولات این شرکت با حضور نهادهای نظارتی آغاز شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو 5 محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو ای ال ایکس، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته دو رنگ عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش‌فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی مجهز به گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است

به منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی  انقلاب تا پایان هفته جاری در حال  برگزاری است.

ایران‌خودرو 2 طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه آبان 1401 به اجرا گذاشته است.

در طرح فروش فوق العاده، خودرو‌های سورن پلاس، پژو پارس، پژو پارس ELX با موتور XU 7 P، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ برای متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش فروش یک ساله خودرو‌های تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس، توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه شده است.

متقاضیان تا پایان روز یکشنبه 8 آبان می‌توانند با مراجعه به وبگاه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مراسم قرعه‌کشی نیز روز چهارشنبه 11 آبان ماه 1401 با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

با توجه به گسترش و تنوع محصولات تولیدی ایران خودرو خراسان، این شرکت در سال جاری به‌منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی، محصولات جدید خود را با تنوع رنگی بیش‌تری در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. در این راستا جدیدترین محصول این شرکت با نام تجاری هایما 8S که تولید انبوه آن به‌زودی آغاز می شود، در هشت رنگ متنوع و خاص به بازار عرضه خواهد شد.

در لیست اعلامی از سوی شرکت ایران خودرو برای اولین بار قیمت محصول جدید سورن پلاس دوگانه سوز درج شده است و فروش آن طی روز‌های آینده انجام خواهد شد.

طبق گزارش‌های مختلف، گروه صنعتی ایران‌خودرو به زودی وارد فاز تولید و مونتاژ آزمایشی هایما 7X خواهد شد.

طبق گزارش‌های مختلف، گروه صنعتی ایران‌ خودرو به زودی وارد فاز تولید و مونتاژ آزمایشی هایما 7X خواهد شد. این شرکت قصد دارد خودروی چندمنظوره هایما 7 ایکس را به طور آزمایشی تولید کند. این مدل که در رده خودروهای چند منظوره یا ام پی وی لوکس قرار میگیرد باقدرت 190 اسب بخار و فهرست کاملی از تجهیزات رفاهی، یکی از کاملترین تولیدات ایران خودرو خواهد بود، آنهم در کلاسی که اساسا در بازار ایران چندان پرفروش محسوب نمی شود.

هایما 7X در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران به طور عمومی رونمایی شد و سروصدای زیادی به پا کرد. ایران‌خودرو با عرضه یک مینی ون لوکس تصمیم گرفته شانس خود را در بازار MPV امتحان کرده و از همه مهم‌تر، هم‌ردیف با رقبای دیگری همچون اینرودز بهمن موتور و ون وانای شرت فوتون حرفی برای گفتن داشته باشد.

دو نمونه اولیه از خودروی هایما 7X در کلاس خودرویی 5300101 با رنگ‌های سفید (292020K) و نقره‌ای (67902G) به زودی توسط ایران‌خودرو ساخته می‌شوند.

هایما 7X به موتور 1.6 لیتری 4 سیلندره توربوشارژ مجهز بوده که می‌تواند 193 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر گشتاور تولید کند. سیستم انتقال نیرو شامل یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می‌شود که قدرت پیشرانه را به محور چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

بر اساس ادعای ایران‌خودرو، مینی ون هایما از استاندارد آلایندگی یورو 6 پیروی کرده و مصرف سوخت آن در جاده‌های ترکیبی در ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.7 لیتر است. سیر و گردش در هر 100 کیلومتر جاده شهری به 10.6 لیتر سوخت احتیاج دارد.

البته بسیاری بر این عقیده‌اند که موتور 1.6 لیتری 193 اسب بخاری چندان برای یک خودروی چندمنظوره کافی و مناسب نیست. با این حال با توجه به محدودیت تولید پیشرانه در صنعت خودروسازی شرق، شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با کمک فناوری‌های مختلف مثل توربوشارژ، قدرت ماشین را افزایش دهند. از طرف دیگر، بسته به استقبال مشتریان از خودروهای مینی ون خانوادگی و با توجه به انقضای قانون منع واردات خودرو انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد مونتاژ خودروهای MPV بهتر با توان بالاتری باشیم.

مهدی خطیبی با اعلام این خبر، افزود: با خداحافظی از این دو خودرو، تا یک ماه آینده خودروی (تی اف 21) TF 21 رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: تولید خودروی اقتصادی مشترک با گروه سایپا را دنبال می‌کنیم.

خطیبی گفت: در نمایشگاه تحول صنعت خودرو قرارداد برای تولید خودروی اقتصادی امضا شد که در حال آماده سازی مقدمات آن هستیم.

شرکت ایران خودرو لیست قیمت محصولات خود را ویژه مهرماه 1401 را منتشر کرد.

وام خرید خودرو 300 میلیونی با سود 21 درصد

وی تصریح کرد: تسهیلات 300 میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله  و با سود 21 درصد بدون کارمزد و در قالب 9 چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

شعبانی افزود: مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو  یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند، بر رعایت موضوع عدم خرید از خودروسازان داخلی ظرف 18 ماهه اخیر تاکید کرد و گفت: جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو به مزایای این روش برای مشتریان اشاره کرد و گفت: در شرایطی ‌که مشتریان امکان تامین اعتبار برای خرید خودرو را نداشته باشند شرکت ایران خودرو در کنار مشتری قرار گرفته و شرایط مطلوبی را برای خرید خودرو بدون واسطه و به صورت اقساطی فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی فروش بر اساس شرایط بازار خودرو، سایر محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی از فروش لیزینگی خودروهای دست دوم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این بخش از فروش لیزینگ محدود به محصولات ایران خودرو نبوده و محصولات سایر خودروسازان را نیز در بر می گیرد.

شعبانی از آمادگی برای فروش لیزینگ در سایر حوزه های غیر خودرویی از جمله لوازم خانگی خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت نیرومحرکه ایران خودرو برای فروش لیزینگی موتور سیکلت نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در طرح های فروش لیزینگی، هماهنگی لازم برای تامین اعتبار صورت خواهد گرفت و دیگر ضرورتی برای مراجعه مشتریان به بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

شعبانی در پایان گفت: هماهنگی برای فروش محصولات سایر خودروسازان از طریق لیزینگ ایران‌خودرو صورت گرفته و در آینده نزدیک نوع محصول و شرایط عرضه آن اعلام خواهد شد.

طبق گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو هایما اس 5 از تاریخ ششم مهرماه به صورت اقساطی در شرکت لیزینگ ایران خودرو عرضه خواهد شد.

در این طرح هایما اس 5 با تسهیلات 300 میلیون تومانی به فروش می‌رسد که این مبلغ در بازه سه ساله و با سود 21 درصد بدون کارمزد در نظر گرفته شده و در قالب 9 چک 4 ماهه خواهد بود. لازم به ذکر است سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو می‌ماند.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از روز چهارشنبه ششم مهرماه با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران‌خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این خودروساز نسبت به ثبت‌نام اقدام‌ کنند که پس از اعتبار سنجی، ثبت‌نام متقاضی نهایی خواهد شد و خودرو به خریدار تحویل می‌‎شود.

نکته لازم به تذکر آن است که متقاضیان دارای پلاک فعال خودرو نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند. گفتنی است هایما اس 5 تا پایان اقساط سه ساله، بیمه و گارانتی دارد.

هایما اس 5 جدید چه مشخصاتی دارد؟

از مشخصات خودرو هایما اس 5 جدید می‌توان به پیشرانه 1.5 لیتری توربو، قدرت تولید 161 اسب بخار، قدرت تولید 233 نیوتن‌متر گشتاور، دیفرانسیل جلو، جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک آتی، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده، حالت اسپرت و برقی جعبه دنده، 6 کیسه هوا 10 نقطه‌ای، سانروف، دوربین 36. درجه، استارت دکمه‌ای، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم و پارچه، تهویه اتوماتیک، سنسور باد تایر، صندلی‌های برقی جلو، سنسور پارک عقب، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و… اشاره کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت کلیه محصولات خود را ویژه مهرماه 1401 اعلام نمود.

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، قیمت محصولات این شرکت ویژه مهرماه 1401 به شرح ذیل می باشد. اگر نام برخی خودروها در لیست درج نشده بخاطر عدم تولید در این ماه می باشد.

خودرو قیمت شهریور (تومان) قیمت مهر (تومان)
206 تیپ 2 150.310.000 150.325.000
206 تیپ 3 پانوراما 181.496.000 181.529.000
پژو پارس سال سفارشی 185.138.000 185.186.000
پژو پارس سال سفارشی ELX 209.093.000 209.125.000
پژو پارس TU5 176.845.000 176.878.000
پژو پارس TU5 سفارشی ELX 211.515.000 211.548.000
سمند EF7 دوگانه سوز 169.298.000 169.330.000
سمند EF7 بنزینی 158.256.000 158.288.000
سمند ال ایکس 160.682.000 160.715.000
سورن پلاس --- 243.478.000
سورن پلاس + مانیتور 249.253.000 249.286.000
رانا پلاس 215.033.000 215.066.000
رانا پلاس (پانوراما) 228.545.000 228.978.000
دنا 206.183.000 206.216.000
دنا پلاس 228.299.000 228.332.000
دنا پلاس توربو (6 سرعته) 360.731.000 360.762.000
دنا پلاس توربو اتوماتیک 398.364.000 398.397.000
پژو 207 دستی 209.289.000 209.322.000
پژو 207 دستی با سقف پانوراما 236.479.000 236.512.000
پژو 207 دستی فرمان برقی 215.964.000 215.996.000
پژو 207 اتوماتیک Mc 318.743.000 318.776.000

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای بر ادامه تولید محصول 207 اتوماتیک دو رنگ طبق تقاضای مشتریان تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار برخی اخبار کذب و نادرست در شبکه های اجتماعی مبنی بر توقف تولید محصول 207 دو رنگ، تاکید می‌شود این خودرو براساس تقاضای مشتریان در حال تولید بوده و توقفی در خطوط تولید آن صورت نگرفته است.

بر همین اساس از مشتریان محترم تقاضا می‌شود، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با محصولات ایران‌خودرو را صرفا از کانال‌های اطلاع رسانی این شرکت از جمله سایت خبری ایکوپرس به نشانی ikcopress.ir و کانال‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی داخلی دنبال کنند و به شایعات از منابع نامعتبر توجه نکنند.

محصول جدید ایران خودرو به نام دنا پلاس دورگه همه را شوکه کرده است.

قیمت ساینا S و سمند LX امروز دوشنبه 14 شهریور در بازار آزاد سه میلیون تومان افزایش پیدا کرد. پژو 405 نسبت به دیروز هفت میلیون کمتر معامله می‌شود

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد