پیشنهادهای بخش خصوصی در حوزه گمرک و بررسی راهکارهای تسهیل تجارت

پیشنهادهای بخش خصوصی در حوزه گمرک و بررسی راهکارهای تسهیل تجارت

مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن استماع پیشنهادهای بخش خصوصی راهکارها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از به گزارش گمرک ایران، وحید خدرویسی، مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک در نشستی مشترک با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ضمن استماع نظرات و پیشنهادهای بخش خصوصی و واحدهای تولیدی در حوزه‌ی تجارت خارجی مرتبط با گمرکات کشور، راهکارهای تسهیل تجارت و ارايه تسهیلات گمرکی به ذی نفعان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

وی گفت: با توجه با سیاست‌های گمرک ایران در دوره جدید مدیریت و تاکیدات ريیس کل گمرک ایران، ارايه تسهیلات حداکثری و تسهیل گری در حوزه تجارت در دستور کار گمرک قرار دارد.

خدرویسی با اشاره به اینکه این نشست‌ها به صورت مستمر و با هدف تبادل نظر کارشناسی و تعامل و همکاری بیشتر بین گمرک با اتاق ایران برگزار می‌شود، اظهار کرد: گمرک با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، جهت رفع مشکلات و تنگناهای واحدهای تولیدی و تولید کنندگان اقدام می‌کند و در این جهت به صورت منظم و ماهیانه جلساتی را با تمامی خدمت گیرندگان بخش خصوصی برگزار می‌کند.

مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران با تاکید بر عزم جدی گمرک در ارايه خدمات مطلوب‌تر به خدمت گیرندگان و تسهیل و تسریع در امور تجارت تصریح کرد: مقرر شد نشست‌های مشابه نیز در استان‌های کشور با حضور فعال ناظرین و مدیران گمرکات استان با اعضای اتاق بازرگانی و ذی نفعان گمرکی برگزار شود تا از نزدیک مسايل گمرکی خدمت گیرندگان مورد بررسی و اقدام قرار گیرد و نتیجه اقدام نیز به ستاد گزارش شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد