پیش بینی قیمت طلا شنبه 7 اسفند | طلا باز هم صعودی است؟

پیش بینی قیمت طلا شنبه 7 اسفند | طلا باز هم صعودی است؟

نبض بورس در گفتگو با حمزه کریمی کارشناس بازار به پیش بینی روند چهار بازار در روز شنبه 7 اسفند 1400 پرداخته است. بورس، دلار، بیت کوین و طلا فردا چه خواهند شد؟

به گزارش نبض بورس، نبض بورس در گفتگو با حمزه کریمی کارشناس بازارهای مالی به پیش بینی روند چهار بازار مالی در روز شنبه 7 اسفند 1400 پرداخته است.

پیش بینی بورس فردا
بورس تهران به نظر اول هفته را منفی شروع کند و با توجه به صعود نفت و ریزش مجدد آن گروه پتروپالایشی تحت تاثیر باشند اما همچنان نفت می تواند به بالای 120 دلار هم برسد.
 
بورس با حمایت هایی که انجام شده به نظر همچنان در همین محدوده ها قرار بگیرد تا برخی ریسک ها برای بورس حل شود.
پیش بینی بیت کوین

بیت کوین نیز تحت تاثیر جنگ روسیه و اوکراین تا 34 هزار دلار افت داشت اما با خبر تحریم های آمریکا بر علیه روسیه کمی تقویت شد و تا مرکز 40 هزار دلار برگشت. همچنان ریسک ریزش بیت کوین وجود دارد اما در صورت عبور از 45 هزار دلار می تواند قیمت تا 50 هزار هم صعود داشته باشد.

پیش بینی طلا

همه بازارهای مالی دنیا تحت تاثیر حمله روسیه و اوکراین قرار دارد. طلای جهانی در هفته گذشته تا 1795 دلار رشد داشت اما مجددا به سطح 1880 دلار برگشت و صعود یا نزول مجدد آن به جنگ بستگی دارد.

 
پیش بینی دلار

دلار هم فقط به مذاکرات وابسته است. به نظر فعلا 26 هزار تومان حمایت مهمی بوده و اگر قیمت در این هفته زیر این محدوده تثبیت شود تا 25 و 24 هم افت داشته باشیم. در صورت عدم توافقات در زمان مد نظر احتمال صعود دلار وجود دارد

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد