ريیس کمیته ارزی اتاق کرمان: افق اقتصادی بورس روشن است

ريیس کمیته ارزی اتاق کرمان: افق اقتصادی بورس روشن است

کرمانکرمان- ایرنا- ريیس کمیته ارزی و بورسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با تاکید بر اینکه افق اقتصادی بورس با وجود تمام فراز و نشیب‌ها روشن است گفت: ورود صنایع بزرگ استان و هلدینگ‌های اقتصادی به بورس فرصت‌های سرمایه‌گذاری...

مظفر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب که نقش بورس در اقتصاد یک کشور غیرقابل انکار است افزود: باید توجه داشت که هیچ محدودیت جغرافیایی یا تعصبی به بازار سهام وجود ندارد و افراد از طیف وسیعی از کشورها می توانند از بازار سهام برای ایجاد ثروت و  سرمایه گذاری استفاده کنند.
وی ضمن اشاره به افتتاح اخیر پروژه های هلدینگ میدکو (شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) در استان از جمله شرکت فولاد زرند ایرانیان اظهارداشت: ورود میدکو به بازار بورس با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بزرگ این هلدینگ عظیم، یک فرصت کم نظیر برای مردم استان کرمان بویژه شهروندان زرند به منظور مشارکت در یک  سرمایه گزاری مطمين و سودآور فراهم کرده است.
وی ضمن ابراز خرسندی از تبدیل شهرستان زرند به یکی از  قطب های قدرتمند فولاد در سطح خاورمیانه اظهارداشت: اکنون شهرستان زرند نام خود را در صنعت فولاد، فراتر  از  یک قطب بزرگ و به عنوان قدرت نوظهور صنعتی در کشور  به سرمایه گزاران معرفی و نگاه بسیاری از شرکت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی  داخلی و   خارجی را  به سمت خود جلب کرده  است.
این کارشناس بورس اظهارامیدواری کرد که با ورود حساب شده و کارشناسی شهروندان به بازار بورس شاهد چشم انداز بسیار مناسبی از این بازار در کشور باشیم.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد