پیش بینی بازار بورس فردا 16 اسفند 99، بورس مثبت می‌شود؟

پیش بینی بازار بورس فردا 16 اسفند 99، بورس مثبت می‌شود؟

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بیش از 28 هزار واحد ریزش داشت و کانال 1.2 میلیون واحدی را از دست داد. آیا بورس فردا مثبت خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل حدود 28 هزار واحد در مقایسه با چهارشنبه 6 اسفند 99 ریزش داشت و بعد از، از دست دادن سطح 1.2 میلیون واحدی بر روی سطح یک میلیون و 177 هزار واحد به کار خود پایان داد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته 434 هزار و 389 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 431 هزار و 253 واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) از 283 هزار و 838 واحد به عدد 281 هزار و 720 واحد رسید.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

قاسم صادقی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: بازار به شدت تشنه ورود پول‌های جدید یا ورود پول‌های قدیمی که از بازار خارج شده است می‌باشد. وی افزود: با توجه به شرایط آخر سال به نظر می‌رسد، احتمال اینکه پول‌های زیادی وارد بازار شود بسیار کم است.

این تحلیلگر بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد، بخشی از ورود پول‌ها به بازار به بعد از فروردین ماه 1400 موکول شود. پیش بینی من این است که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری بازار اوضاع بهتری داشته باشد و روند صعودی را در شاخص کل شاهد باشیم.

وی افزود:  شاخص کل هم اکنون بر روی سطح یک میلیون و 177 هزار واحد قرار دارد و به نظر می‌رسد، شاخص کل تا پایان سال در همین محدوده یک میلیون و 130 هزار واحد تا یک میلیون و 210 هزار واحد در نوسان باشد.

ایمان ريیسی تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه نیز در گفتگو با تجارت نیوز درباره بازار فردا گفت: شاخص کل بازار سهام به سمت کف قبلی خود و حمایت یک میلیون و 130 هزار واحدی حرکت می‌کند و آن محدوده، مهم‌ترین حمایت بازار سهام محسوب می‌شود. به گفته این کارشناس روند بورس فردا نزولی است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد