نوسانات قیمت دلار نیمایی، بر خلاف روند بازار

نوسانات قیمت دلار نیمایی، بر خلاف روند بازار

دلار امروز در سامانه نیما با اندکی افزایش نرخ نسبت به روز گذشته معامله شد، این در حالی بود که نرخ ارز در بازار این روز‌ها روند کاهشی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد سامانه نیما امروز شاهد عرضه حدود 111 میلیون دلار به صورت حواله به منظور تامین ارز واردات کشور بوده است.

از این میزان عرضه حدود 78 میلیون دلار معامله شده و براساس معاملات انجام شده، میانگین موزون نرخ دلار نیمایی 233،955 ریال بوده است.

نرخ دلار در بازار آزاد هم به حدود 27 هزار تومان کاهش یافته است (خبرگزاری صدا و سیما).

قیمت دلار آمریکا روز گذشته مرز 27 هزار و 500 تومان را از دست داد. قیمت دلار نتوانست به بالای این مرز بازگردد و افت قیمت دلار در طول معاملات امروز ادامه یافت.

آنگونه اقتصادنیوز گزارش داده است، قیمت دلار در شروع معاملات امروز روی 27 هزار و 350 تومان قرار داشت. مرز حساس بعدی برای دلار قیمت 26 هزار و 800 تومان عنوان می‌شد.

قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز پشت مرز 27 هزار تومان متوقف شد و روی 27 هزار و 20 تومان قرار گرفت. همراه با افت قیمت دلار قیمت درهم امارات نیز کاهش یافت. قیمت درهم عصر روز گذشته روی 7 هزار و 480 تومان قرار داشت. قیمت درهم معاملات امروز را با قیمت 7 هزار و 450 تومان آغاز کرد و در نهایت روی 7 هزار و 410 تومان قرار گرفت.

آخرین اخبار حوزه ارز، طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد