استقبال از پیش‌خرید واحدهای گروه سرمایه‌گذاری مسکن

استقبال از پیش‌خرید واحدهای گروه سرمایه‌گذاری مسکن

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نوین پایدار مسکن گفت: به دلیل خوشنامی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، متقاضیان در فرآیند ساخت پروژه‌ها توسط این شرکت، استقبال می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، هادی صالحی وزیری، با اشاره به جزيیات پروژه آسمان البرز که اخیرا بخشی از آن با تامین مالی بانک مسکن ساخته شد و به بهره برداری رسید، اظهار داشت: عملیات ساخت این پروژه از اوایل سال 98 آغاز شد و خوشبختانه با حمایت شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار و حمایت سهامدار اصلی، گروه سرمایه گذاری مسکن پس از حدود دو سال تعدادی از واحدهای آن افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار با بیان اینکه پروژه آسمان البرز در قالب 2800 واحد مسکونی تعریف شده است، افزود: در حال حاضر 168 واحد آن تکمیل شده است.

وی گفت: با احتساب بعد خانوار 3.3 نفره اعلامی از سوی مرکز آمار ایران، با بهره برداری از 168 واحد آسمان البرز، تقریبا حدود 550 نفر خانه دار می شوند.

صالحی وزیری تاکید کرد: فاز نخست این پروژه در قالب 168 واحد مسکونی با مشارکت شرکت خانه گستر یکم به عنوان مالک زمین ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار در خصوص میزان استقبال متقاضیان از این پروژه با توجه به ریسک پیش خرید مسکن گفت: خوشنامی و عقبه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مزیت آن نسبت به سایر انبوه سازان است که خوشبختانه با همین نگاه و رویکرد شاهد استقبال خوبی از سوی مشتریان در فرآیند پروژه بودیم و تا امروز بیش از 90 درصد واحدهای آن عرضه شده است.

وی گفت: در پروژه هم سرعت کیفیت ساخت و ساز و هم مدیریت هزینه و فروش از ابتدا مدنظر بوده است و علاوه بر در نظر گرفتن شرایط متقاضیان، تلاش شده تا منافع سهامدار عمده نیز مدنظر قرار گیرد چراکه حیات یک بنگاه اقتصادی قطعا در گرو سودآوری برای سهامداران و از سوی دیگر مشتریان است، بنابراین پروژه در گروه سرمایه گذاری مسکن با رویکرد برد- برد تعریف می شود.

صالحی وزیری تاکید کرد: یکی از رسالت های بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه و همچنین شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی این بانک در حوزه ساخت و ساز، تولید مسکن متناسب با دهک های درآمدی متوسط جامعه است که در همین راستا بدون شک در ساخت پروژه ها علاوه بر کیفیت در اجرا تلاش می شود توان مالی گروه هدف نیز مدنظر قرار گیرد که در پروژه آسمان البرز نیز این مهم در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، 168 واحد از پروژه 2800 واحدی مسکونی آسمان البرز اواسط شهریورماه با حضور عیسی کاظم‌نژاد رییس هیات‌ مدیره بانک مسکن، محمدرضا جواهری‌تفتی مدیرعامل شرکت گروه مالی بانک مسکن، جواد جوان‌مجیدی رییس هیات‌ مدیره شرکت گروه مالی بانک مسکن و یاسر امامی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن افتتاح شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد