متاورس جدید این ارز دیجیتال را گران کرد

متاورس جدید این ارز دیجیتال را گران کرد

قیمت ApeCoin پس از 30 درصد افزایش در هفته گذشته، در حال حاضر در محدوده 6 دلار معامله می‌شود.

قیمت ApeCoin بیش از 22 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. این افزایش قیمت در پی رونمایی تیم Bored Ape Yacht Club، از پلتفرم بازی متاورسی خود به نام Otherside، برای چند کاربر خوش‌شانس، اتفاق افتاد. قیمت ApeCoin پس از 30 درصد افزایش در هفته گذشته، در حال حاضر در محدوده 6 دلار معامله می‌شود.

روز شنبه، نسخه دموی متاورس آدرساید منتشر شد و بیش از 4300 عضو جامعه‌ی BAYC که زمین‌های این متاورس یعنی Otherdeeds را خریداری کرده بودند، موفق به کاوش و بازدید از آن شدند. پس از آن بود که حرکت انفجاری قیمت توکن ApeCoin آغاز شد.

این واقعیت که Otherside در حال حاضر فقط برای مالکان دیجیتالی آن قابل‌دسترسی است، آن را از سایر پلتفرم‌های پیشروی متاورس که برای همه کاربران اینترنت باز هستند، متمایز می‌کند. طبق داده‌ها، ارزان‌ترین Otherdeedهای موجود در بازار در حال حاضر با قیمت 2٫8 اتریوم یا حدود 3800 دلار به فروش می‌رسند. گفته می‌شود که تعدادی از آن‌ها بسیار گران‌تر هم هستند. هنگامی‌که Otherdeeds در ماه آوریل راه‌اندازی شد، در یک فروش فوق‌العاده 561 میلیون دلاری 24 ساعته، شبکه اتریوم را مسدود کرد.

انحصاری بودن و رایگان نبودن، دو عاملی هستند که Bored Ape Yacht Club را به محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند NFT جهان تبدیل کرده است. در حال حاضر می‌توان Otherside را برجسته‌ترین جامعه متاورسی در نظر گرفت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد