سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی به مردم در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در گیلان

سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی به مردم در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در گیلان

ایلنا: معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دومین روز برپایی میز ارتباطات مردمی، با بررسی روند پاسخگویی مسايل و مشکلات مردم و...

به گزارش ایلنا، سیدعباس حسینی در سفر خود به گیلان با حضور در میز ارتباطات مردمی، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان قرار گرفت.

در این بازدید، مدیران دستگاه‌های تابعه، روسای بانک‌های دولتی و مدیران بیمه‌های استان گیلان، مهمترین مطالبات مردمی در این دور روز را به نماینده تام‌الاختیار وزیر اقتصاد گزارش دادند.

حسینی، در مدت استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در استان گیلان، با مراجعه‌کنندگان از نزدیک دیدار و ضمن بررسی مسايل و مشکلات مردم، رهنمودهایی ارايه داد. 

شایان توجه است نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران دستگاه‌های تابعه‌ وزارت متبوع و مدیران ارشد شبکه‌ بانکی در استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه شش و هفتم بهمن‌ ماه 1400 از ساعت هشت الی 18 در میز ارتباطات مردمی مستقر در محل اداره‌کل دارایی استان، با متقاضیان ارتباط چهره‌به‌چهره خواهند داشت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد