درصد تغییر قیمت مسکن شیراز در یک سال گذشته / کدام مناطق کمترین میزان افزایش را داشته است؟

درصد تغییر قیمت مسکن شیراز در یک سال گذشته / کدام مناطق کمترین میزان افزایش را داشته است؟

بر اساس قیمت فروش مسکن و آپارتمان در برخی از مناطق و محلات شیراز، فهرستی از متوسط قیمت آپارتمان به همراه درصد تغییر قیمت در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، قیمت مسکن در شهر شیراز در یک سال گذشته افزایش یافته است. بر اساس نرخ فروش آپارتمان در نیازمندی‌های دیوار شهر شیراز فهرستی از مناطق و محلاتی که در یک سال گذشته کمترین افزایش قیمت را داشته‌اند به دست آمده است.

بر اساس داده‌های موجود در جدول زیر، محله اطلسی با یک درصد افزایش قیمت در از مهر 99 تا مهر 1400 در کنار محلات تاچارا و ریشمک با دو درصد افزایش قیمت، کم‌ترین افزایش قیمت آپارتمان در بین محلات جدول زیر را ثبت کرده‌اند.

محله زرهی با افزایش 3٫3 درصدی و زرگری و ستارخان با افزایش حدود 4٫5 درصدی برای متوسط قیمت خرید آپارتمان همراه بودند.

شهر جدید صدرا و شهرک امام رضا با افزایش حدود هفت درصدی قیمت همراه بودند. بر اساس آگهی‌های سایت دیوار متوسط قیمت خرید مسکن در یک سال گذشته در شهرک سراج 7٫6 درصد و شهرک گلستان 11٫9 درصد همراه بودند که در بین محلات زیر بیش‌ترین درصد افزایش قیمت را داشتند.

محلاتی که در جدول زیر از آن‌ها نام برده شده است محلاتی هستند که در بین آگهی‌های سایت دیوار در یک سال گذشته کم‌ترین درصد افزایش(تغییر) قیمت را داشتند. همچنین دقت داشته باشید میانگین قیمت‌ها در جدول زیر بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار به دست آمده است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از محلات شیراز و همچنین درصد افزایش قیمت ماهانه(از شهریور 1400 تا مهر 1400) و درصد افزایش قیمت سالانه(از مهر 99 تا مهر 1400) را مشاهده می‌کنید.

 

 

مطالعه بیشتر: افزایش 46 درصدی نرخ اجاره در شمال شهر تهران / مناطق گران قیمت تهران چقدر گران‌تر شده است؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد