خبر خوب برای دارندگان سهام عدالت / رشد سهام عدالت آغاز شد؟

خبر خوب برای دارندگان سهام عدالت / رشد سهام عدالت آغاز شد؟

اگرچه ارزش سبد سهام عدالت به کمترین حد خود در هفته گذشته رسیده بود، اما همزمان با رشد بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت هم رشد کرد و به 10 میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل رشد نمادهای شاخص‌ساز رشد کرد و به 10 میلیون و 30 هزار تومان رسید. اگرچه ارزش سهام عدالت پیش از این تا 21 میلیون تومان هم رفته بود، اما قیمت امروز این سبد در مقایسه با هفته گذشته امیدوارکننده است.

ارزش سهام عدالت با توجه افزایش سرمایه‌های برخی از نمادها محاسبه می‌شود که قرار است در پرتفوی سهامداران عدالت لحاظ شود اما هنوز اقدامی در رابطه به اضافه شدن به پرتفوی سهامدارن انجام نشده است. چون اگر افزایش سرمایه‌ در پرتفوی دارندگان سهام عدالت لحاظ نشود ارزش سهام عدالت حدود 9 میلیون تومان خواهد بود.

سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح حدود 21 میلیون تومان ارزش داشت. این در حالی است که از 19 مرداد ماه، 60 درصد سهام عدالت و همچنین سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس قابل معامله شد و دارندگان سهام عدالت دارایی خود را در بازار سهام عرضه کردند که به عقیده برخی از کارشناسان عرضه زیاد نمادهای سهام عدالت باعث شروع روند نزولی بازار سهام شد.

ارزش سهام عدالت در کوتاه مدت به سقف قبلی خود بازنمی‌گردد اما کارشناسان عقیده دارند در بلندمدت بازدهی خوبی خواهد داشت.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد