بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(26تیر) / اقبال حقیقی ها به فرآورده های نفتی در اولین روز هفته

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(26تیر) / اقبال حقیقی ها به فرآورده های نفتی در اولین روز هفته

افراد حقوقی در بورس امروز 135میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام شپنا ب...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 135میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد 6هزار و 740میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 86درصد یعنی پنج هزار و 780میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فلزات اساسی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «شبریز» و «خبهمن» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وبملت»، «برکت» و «فزرین» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان حدود 75میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک ملت با برتری حدود 40میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 79نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 97نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 540میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 390میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد