پای کارت‌های اعتباری «میر» روسیه به کره جنوبی باز شد

پای کارت‌های اعتباری «میر» روسیه به کره جنوبی باز شد

روسیه اعلام کرد که از این پس دارندگان کارت‌های «میر» می‌توانند در کنار بسیاری از کشورها در کره جنوبی هم عملیات پرداخت و دریافت پول انجام دهند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از تاس، روسیه چند سالی است که با عقب‌نشینی دو شرکت ویزاکارت و مستر کارت از ارايه خدمات در این کشور اقدام به تشکیل یک سامانه مشابه به نام «میر» کرده است.

حالا خبر رسیده در کنار کشورهایی نظیر ترکیه، ویتنام،‌ارمنستان، ازبکستان،‌بلاروس، قرقیزستان، تاجیکستان، قزاقستان، اوستیای جنوبی و آبخازیا، کره جنوبی هم ارايه خدمات به دارندگان کارت‌های اعتباری میر روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده است.

در بیانیه سامانه پرداخت میر آمده؛ جمهوری کره هم اکنون در فهرست کشورهایی که امکان استفاده از کارت‌های اعتباری در عابربانک‌ها و پوزهای پرداخت برای برداشت پول و خرید خدمات و کالا در آنها فراهم است، قرار گرفته است.

خبرگزاری تاس برای سنجش صحت و سقم این موضوع خبرنگار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به یک کیوسک فست فود در سيول فرستاده که البته پس از انجام چندین بار تراکنش و بروز خطا نهایتا عملیات پرداخت با موفقیت انجام شده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد