لغو مجوز فعالیت کارگزاری ها با عدم تجمیع مجوزها

لغو مجوز فعالیت کارگزاری ها با عدم تجمیع مجوزها

مدیریت امور اعضاء عنوان کرد: در صورت عدم تجمیع مجوز فعالیت شرکت های کارگزاری مشمول، مجوزهای فعالیت آنها به انتخاب کارگزار یا طبق نظر سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت مرحله به مرحله لغو می‌شود.

به گزارش بورس نیوز، علی بهشتی روی مدیر امور اعضاء بورس اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه­‌های سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع تمدید مهلت تجمیع مجوز‌های فعالیت شرکت‌های کارگزاری، چنانچه شرکت‌های کارگزاری مشمول در مهلت‌های مقرر مجوز‌های فعالیت خود را تجمیع ننمایند، مجوز‌های فعالیت آن‌ها به انتخاب کارگزار یا طبق نظر سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت مرحله به مرحله لغو می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:  الگوی اصلاحی چه زمانی روی خوش نشان می دهد؟پ

وی ادامه داد: بر این اساس، درحال حاضر مجوز مرکز تماس شرکت‌های کارگزاری گنجینه سپهر پارت و توسعه سرمایه دنیا در صورت عدم تجمیع مجوز‌ها در مهلت مقرر از تاریخ پانزدهم آبان ماه 1400 غیرفعال می‌شود.

مدیر امور اعضاء بورس تهران گفت: شرکت کارگزاری موظف است از طریق تارنمای خود اطلاعات مجوز‌های لغو شده را اطلاع رسانی نماید. بدیهی است این موضوع صرفا جهت اطلاع رسانی به تمامی مشتریان شرکت­‌های کارگزاری مربوطه بوده و هرگونه اخبار و تصمیمات اخذ شده احتمالی در آینده از همین طریق به اطلاع عموم سرمایه گذاران  خواهد رسید.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد