بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (18خرداد) / اقبال 65میلیاردی حقیقی ها به وبملت

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (18خرداد) / اقبال 65میلیاردی حقیقی ها به وبملت

افراد حقیقی در بورس امروز 250میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات غذایی و آشامیدنی و همچنین...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 250میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 700میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 20درصد یعنی 950میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «استخراج کانه‌های فلزی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و  «زراعت و خدمات وابسته» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «غکورش»، «غصینو» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وبملت»، «فروی» و «فزرین» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری صنعت غذایی کورش حدود 40میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک ملت با برتری حدود 65میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 42نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 75نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 230میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 460میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد