میرکاظمی از موافقت رهبری با درخواست برای برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد

میرکاظمی از موافقت رهبری با درخواست برای برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد

ريیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نامه‌ای از طرف ريیس‌جمهور به رهبر انقلاب ارسال شده و از ایشان اجازه خواستیم که اجازه دهند از 20 درصد این درآمدهای در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم که ایشان نیز با برداشت 10 درصد موافقت فرمودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مسعود میرکاظمی ريیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 17 آبان) مجلس شورای اسلامی پس از قرايت گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسيول در خصوص تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 و 1401 کل کشور در صحن مجلس با بیان اینکه «امسال تنها سالی است که 40 درصد از درآمدهای نفتی به حساب صندوق توسعه ملی واریز می‌شود»، اظهار کرد: خدمت رهبر انقلاب نامه‌ای از طرف ريیس‌جمهوری داده شده است و از ایشان اجازه خواسته‌ایم که اجازه دهند از 20 درصد این درآمدها در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم.

وی افزود: حتی در نامه‌ای که ريیس‌جمهور تدوین کردند به هیچ عنوان موضوع جاری مطرح نشده و اجازه‌ای در این زمینه گرفته نشده است. ایشان نیز با برداشت 10 درصد موافقت فرمودند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد