فروش PVC "شغدیر" 26 درصد کاهش پیدا کرد

فروش PVC "شغدیر" 26 درصد کاهش پیدا کرد

پتروشیمی غدیر در شهریورماه درآمد‌ شناسایی‌شده خود را از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی گزارش کرده که بیشترین مقدار درآمد در بازار داخلی به‌دست‌ آمده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال 1400 مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با 3،840 میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز مقدار درآمد حاصل‌شده طی این دوره را مبلغی بالغ‌بر 17،304 میلیارد ریال بوده، همچنین پتروشیمی غدیر مقدار سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره 6 ماهه 1,300 میلیارد ریال گزارش کرده است.

پتروشیمی غدیر در شهریورماه درآمد‌های شناسایی‌شده خود را از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی گزارش کرده که بیشترین مقدار درآمد در بازار داخلی با 2،224 میلیارد ریال به‌دست‌آمده و مابقی درآمد متعلق به بازار صادراتی با 1،615 میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های "شغدیر" تا شهریورماه

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، "شغدیر" درآمدی که در شهریورماه سال جاری به دست آورده نسبت به مردادماه کاهش 7 درصد روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز 108 درصد رشد را مشاهده کرد.

همان‌طور که گفته شد پتروشیمی غدیر طی دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار داخلی داشته و بیشترین درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی متعلق به محصول «PVC» با 2،224 میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: خیال راحت سهامداران "شغدیر" از درآمدها


مقدار درآمدی که این محصول از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه شناسایی کرده 10،418 میلیارد ریال اعلام‌شده، نرخ فروش این محصول در شهریورماه 332،054،187 ریال شناسایی‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با 115 درصد افزایش نرخ را طی این یک سال به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، فروش پتروشیمی غدیر در شهریورماه برابر با 10,040 تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته 26 درصد کاهش فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین فروش "شغدیر" در بازار داخلی با 6,699 تن رخ‌ داده است.

"شغدیر" از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه توانسته فروش 52،544 تن از محصولات خود را به ثبت برساند که نسبت به سال گذشته 3 درصد تنزل پیداکرده، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین مقدار فروش پتروشیمی غدیر در مردادماه با 13,524 تن اعلام‌شده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد