آخرین صورتحساب سهام عدالت / ارزش سهام عدالت کمتر از 500 دلار!

آخرین صورتحساب سهام عدالت / ارزش سهام عدالت کمتر از 500 دلار!

در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز حدود 150 هزار تومان رشد کرد. اما در ماه‌های قبل سبد سهام عدالت چنان کاهش قیمتی را تجربه کرده که ارز کنونی این سبد و 700 هزار تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت رشد کرد و به 10 میلیون و 700 هزار تومان رسید و این رشد در حالیست که ارزش سهام عدالت در جریان ریزش‌های اخیر بازار سهام تا 9/5 میلیون تومان نیز ریزش کرده بود.

رشد نمادهای شاخص‌ساز از جمله نمادهای فولاد، فملی، وتجارت، وبصادر، پالایشی‌ها و … بر رشد ارزش سهام عدالت تاثیر زیادی داشت و پیش‌بینی می‌شود با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز در روزهای آینده ارزش سهام عدالت نیز رشد کند.

ارزش سهام عدالت با اعمال افزایش سرمایه نمادهای شپنا، شتران، فارس، فملی، فولاژ و فخوز ارزش سهام عدالت محاسبه می‌شود و اگر این افزایش سرمایه‌ها محاسبه نشود ارزش سهام عدالت حدود 9 میلیون تومان خواهد بود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد اگر چه این افزایش سرمایه‌ها باید در نظر گرفته شود، اما هنوز انجام نشده است.

ارزش کنونی سهام عدالت در حالی است که ارزش سهام عدالت حدود 4 هفته قبل حدود 14/2 میلیون تومان بود اما در حال حاضر ارزش سهام عدالت از یک سکه تمام نیز کمتر است.

با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 6 میلیون و 430 هزار تومان و 30 درصد آن به 3 میلیون و 215 هزار تومان رسید.

طبق زمان‌بندی اعلامی دولت قرار است 30 درصد سوم سهام عدالت در روز 22 بهمن آزادسازی می‌شود. همچنین سود عملکرد شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت در سال 98 هنوز واریز نشده و برای انجام این واریزی همه‌ سهامداران باید در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت شوند.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد