قیمت مرغ دوباره قله دیگری را فتح کرد!

قیمت مرغ دوباره قله دیگری را فتح کرد!

ريیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: هم اکنون مرغ در بازار به قیمت مصوب رسیده و فروش با نرخ های بالاتر تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ريیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: هم اکنون مرغ در بازار به قیمت مصوب رسیده و فروش با نرخ های بالاتر تخلف است.

مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 38 هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها 59 هزار و 800 تومان است.

او قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر 50 هزار تومان، ران مرغ بدون کمر 59 هزار و 800 تومان، سینه بی استخوان 110 هزار و فیله مرغ را 120 هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی می‌گوید: با وجود افزایش هزینه های تولید مرغداران‌ خواستار اصلاح نرخ مرغ هستند که به سبب نبود تقاضا و کشش بازار بعید است که ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را افزایش دهد.

ريیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: روزانه حدود 1600 تن مرغ در تهران عرضه می شود، درحالیکه قبل از آزادسازی نرخ میزان عرضه به 2 هزار تن در روز هم‌ می رسید.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ 58 تا 65 هزار تومان، ران مرغ 55 تا 65 هزار تومان، سینه 110 تا 120 هزار تومان و فیله 120 تا 130 هزار تومان است‌ که ريیس اتحادیه پرنده و ماهی عرضه بالاتر از نرخ مصوب را گرانفروشی می داند.

بنابر گفته اتحادیه پرنده و ماهی تا روز گذشته مرغ کمتر از نرخ مصوب در خرده فروشی ها عرضه می شد که امروز با کمی افزایش به نرخ مصوب رسیده است.

پ

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد